اخبار داغ

مدیر سابق آموزش و پرورش چهاردانگه:

کمبود فضای فیزیکی در چهاردانگه داریم/ ۵ میلیارد ریال کمک خیر برای مقاوم سازی مدارس

کمبود فضای فیزیکی در چهاردانگه داریم/ ۵ میلیارد ریال کمک خیر برای مقاوم سازی مدارس
مدیر سابق آموزش و پرورش چهاردانگه گفت: ما متاسفانه در چهاردانگه کمبود فضای فیزیکی داریم به طوری که اکثر مدارس ما به صورت دوشیفته اداره می شدند.چهاردانگه شهری مهاجر پذیر است و ما در ایام سال تحصیلی حتی تا قبل از امتحانات خرداد ماه رفت و آمد ها را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی حنیف نیا مدیر سابق آموزش و پرورش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار اسلامشهرخبر، اعلام کرد: در طول مدت 32 ماه فعالیت در آموزش و پروش چهاردانگه توانستیم اقدامات بسیار مثبتی را انجام دهیم ،کسب مقام های کشور برای اولین بار در تاریخ چهاردانگه در طول  این مدت اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهرخبر,

وی ادامه داد: به عنوان نمونه ما پنج مقام اول استانی و یک مقام کشوری را در زمینه پرسش مهر را کسب کردیم  در مسابقات قرانی، فرهنگی، هنری نیز موفقت هایی کسب شد .

,

اهدای زمین به متراژ 2 هزارمتر مربع توسط خیر

, اهدای زمین به متراژ 2 هزارمتر مربع توسط خیر,

وی اضافه کرد: اجرای برنامه ی استراتژیک آموزش و پرورش که در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اجرایی شده از جمله مهترین مواردی بود که در این مدت عملیاتی شد. جذب خیرین مدرسه ساز در قالب اهدای زمین یا ساخت مدرسه را داشتیم که مراحل پایانی خود را طی می کند.

,

وی عنوان کرد: افتتاح مدرسه شاهد ،تاسیس پژوهش سرای دانش آموزی شهید تهرانی مقدم برای اولین بار، گسترش مراکز غیر دولتی و آموزش آزاد از جمله سایر اقدامات در این مدت بوده است.

,

وی افزود: یک مدرسه خیرساز در فیروز بهرام با  بیش از 95 درصد پیشرفت به نام مرحوم شریعتی راد که اخیرا مرحوم شدند را شاهد هستیم،  مابقی را امیدوار هستیم  تا پایان شهریور ماه به بهره برداری برسد.

,

مدیر سابق آموزش و پرورش چهاردانگه بیان کرد: همچنین  در علی آباد قاجار تفاهم نامه ساخت مدرسه با خیر امضا شده اما به جهت مشکلات اداری فعلا انجام اقدامی انجام نشده است که   امیدوار هستیم که مشکلات بزودی برطرف شود.  یک زمین به متراژ 2 هزار متر برای ساخت مدرسه اهدا شده است ، خیری هم اعلام امادگی کرده که برای مقاوم سازی مدارس  500 میلیون تومان کمک کند.

,

5 درصد افزایش تعداد دانش اموزی در سال 95 داشتیم

, 5 درصد افزایش تعداد دانش اموزی در سال 95 داشتیم,

وی با اشاره به اینکه اکثر مدارس چهاردانگه از نظر ساخت و باف استاندارد هست  افزود: ما متاسفانه در چهاردانگه کمبود فضای فیزیکی داریم  به طوری که اکثر مدارس ما به صورت دوشیفته اداره می شدند.چهاردانگه شهری  مهاجر پذیر است   و ما در ایام سال تحصیلی حتی تا قبل از امتحانات خرداد ماه رفت و آمد ها را داریم.

,

حنیف نیا اضافه کرد:  در سال گذشته ما تقریبا 5 درصد افزایش تعداد دانش اموزی داشتیم ما در مناطق پرتراکمی چون شهرک مطهری تراکم شدید دانش آموزی داریم  و شدیدا  این برای سال های آینده مشکل ساز خواهد شد. به همین خاطر ما از خیرین محترم برای ساخت مدارس هم دعوت می کنیم و اینکه بتوانیم مدارس چهاردانگه را با همت رئیس محترم فعلی و دوستانی که کار خواهند کرد مدارس را به صورت تک شیفته شاهد باشیم.

,

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در کجا ادامه فعالیت خواهید داشت ؟ پاسخ داد: ما معلم هستیم بهترین جا برای ما تدریس  و کلاس درس  هست اما مدیر کل محترم آموزش و پرورش شهر تهران درخواست کردند که بنده به اداره کل اموزش و پرورش شهر تهران منتقل شدم و به عنوان مشاور جناب آقای دکتر کمرئی انجام وظیفه می کنم.

,

حنیف نیا با اشاره به سوابق اجرایی سرپرست اداره آموزش و پرورش چهاردانگه خاطر نشان کرد: آقای اکبری تهمنش دارای حسن شهرت و سوابق خوب، مدیر و معاون مدرسه بودند و تمام سطوح مدیریت آموزش و پروشی را طی کردند . بسیار خرسند و خوشحال هستم که ایشان این مسئولیت را پذیرفتند  و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

,

به گزارش اسلامشهرخبر، مدتی پیش هادی حنیف نیا پس از 32 ماه خدمت در آموزش پرورش چهاردانگه تودیع و اکبر تهمنش به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

, اسلامشهرخبر,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه