اخبار داغ

کسب و کار رسانه ای از انتخابات

کسب و کار رسانه ای از انتخابات
اعلام اسامی تائید صلاحیت شدگان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و نزدیکی زمان تبلیغات و انتخابات باعث گردیده عده ای با قدرت رسانه ای و گرفتن وعده های مالی و … در صدد تخریب یکسویه و پیروزی کاندید مورد نظر خود باشند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،اعلام اسامی تائید صلاحیت شدگان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و نزدیکی زمان تبلیغات و انتخابات باعث گردیده عده ای با قدرت رسانه ای و گرفتن وعده های مالی و … در صدد تخریب یکسویه و پیروزی کاندید مورد نظر خود باشند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سیلوانا نیوز،اعلام اسامی تائید صلاحیت شدگان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و نزدیکی زمان تبلیغات و انتخابات باعث گردیده عده ای با قدرت رسانه ای و گرفتن وعده های مالی و … در صدد تخریب یکسویه و پیروزی کاندید مورد نظر خود باشند ., سیلوانا نیوز,

رسانه ها  و شبکه های اجتماعی امروزه بعنوان یکی از مراکز اصلی تبلیغات و هدف دهی سیاسی و انتخاباتی تبدیل گردیده است .

,

از شگردهای اصلی انتخابات پیش رو یکسان سازی رسانه ها و شبکه های اجتماعی  در راستای اهداف سیاسی و گروهی انتخابات می باشد.

,

گروه های سیاسی با استفاده از بی تجربگی و هیجانات رسانه ها خصوصا رسانه های کوچک و محلی به هر طریقی سعی در موج سازی و روانه کردن رای های صندوق های انتخاباتی به سوی خود می باشند.

,

عده ای هم ازمدیران شبکه های اجتماعی در جهت کاسب کاری از خدا خواسته وارد بازی سیاسی این انتخابات می گردند و آن وقت است که ضربه ی اصلی را مردم با اعتماد بی جا به این گونه شبکه ها خواهند داد.

,

بی برنامه گی و عدم سازماندهی مناسب دولت در راستای هدفمند سازی شبکه های اجتماعی موجب گردیده هر کسی به هر طریقی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها فعالیت های انتخاباتی را پوشش بدهد.

,

مدیرانی هیجانی و بی تجربه که در راستای عدم نظارت و سازماندهی شبکه های اجتماعی خصوصا تلگرام امروزه پا به عرصه ی مقدس رسانه گذاشته اند و نقش های اساسی و اصلی در انتخابات را بازی می کنند.

,

قومیت ها همیشه بعنوان یکی از نقاط قوت کشور عزیزمان ایران اسلامی محسوب می گردند ولی جناح های سیاسی در انتخابات پیش رو می خواهند با استفاده از این فرصت قومیتی با تخریب کاندیدهای جبهه ی مقابل رای ها را به سوی صندوق های خود سرازیر نمایند.

,

قرار گرفتن در فضای اصلی انتخاباتی به دور از هیجانات کذایی مستلزم شندیدن و دیدن برنامه های اصلی کاندید های محترم می باشد.

,

متاسفانه در سایه ی بی تدبیری امروز کاندیدهای محترم می خواهند با لباس ، حرکات دست ، آرایش و تحریک های قومیتی  به پیروزی برسند.

,

برخی از آب گل آلود ماهی های خود را شروع به گرفتن کرده اند و هر روز از این ستاد انتخاباتی به ستاد انتخاباتی دیگر کوچ می کنند و کسب و کار خود را رونق بخشیده اند .

,

رسانه ی ملی بهترین فرصت برای دیدن و شنیدن برنامه های کاندید های محترم انتخابات ریاست جمهوری می باشد .

,

امید است با استفاده و تقویت شبکه های رسانه ای محلی و کاهش تعداد تائید صلاحیت شدگان انتخابات شورای شهر نیز بتوان با دیدن و شنیدن صحبت ها و برنامه های کاندیده های محترم شورای شهر رای داد .

,

انتشار لیست چند صد نفری برای انتخابات شورای شهر می تواند به نابسامانی های مدیریتی اتخابات بیفزاید .

,

انتخابات شورای شهر صد در صد باید بصورت مناطق شهری همانند سایر کشورهای دنیا صورت گیرید ولی متاسفانه در کشور ما به جای مناطق مختلف شهری کل شهر باید به چند نفر خاص که نمی شناسند رای دهند.

,

درانتخابات شورای شهر، باید از مناطق مختلف شهری کاندیده های ساکن آن منطقه برای شورای شهر کلی انتخاب شوند و این افراد بعد از انتخاب شدن بتوانند از حق منطقه ی خود در رسیدن خدمات شهری دفاع کنند ولی متاسفانه شاهد هستیم عمدتا افراد و کاندیدهای شورای شهر از مناطق بالای شهری و از چند نقطه ی خاص انتخاب می شوند و بصورت حتمی این موضوع باعث آسیب به دیگر نقاط شهری می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه