اخبار داغ

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مطرح کرد

عامل پیروزی ما پیروی از فرهنگ و منطق شهداست

عامل پیروزی ما پیروی از فرهنگ و منطق شهداست
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: دشمن فهمیده است عامل پیروزی شما، پیروی از فرهنگ و منطق شهداست. به همین خاطر برای نابودی انقلاب می خواهند این منطق را از ما بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، یادواره شهدای پاسدار و گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس صبح امروز در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به چرایی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا گفت: شهید چون به خدا رسیده احیاگر است. شهید جامعه را زنده نگه می دارد لذا برگزاری مراسم یادواره شهدا فقط برای تجلیل از این بزرگان نیست؛ مراسم می گیریم تا از شهید حیات بگیریم.

,

حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی افزود:  منطق شهید، منطق امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل(ع) است که می فرماید «انی احامی ابدا عن دینی» دشمن فهمیده است عامل پیروزی شما،  پیروی از فرهنگ و منطق شهداست. به همین خاطر برای نابودی انقلاب می خواهند این منطق را از ما بگیرند.

,

وی با اشاره به طراحی های پیچیده استکبار برای نابودی انقلاب در جریان فتنه تاکید کرد: دشمن اعتراف می کند در فتنه 88 از دو چیز غفلت کرده ایم وگرنه آن فتنه طراحی شده ده ساله به این راحتی ها قابل حل نبود.

,

حاج صادقی ادامه داد: دو عامل ولایت و رهبری که مردم حرفش را بشنوند و ذهنیت و باور عمیق مردم به دین سبب شکست فتنه 88 شد و لذا در دهه 90 دشمن  به دنبال حذف و کاستن از قداست ولایت و تغییر ذهن مردم هستند.

,

وی تاکید کرد: بزرگان مواظب باشند در تقدس زدایی از ولایت سرباز استکبار نباشند چرا که دشمن می خواهد محوریت ولایت را بگیرد.

,

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمن می خواهد ذهن مردم را از گرایش های معنوی و آخرت گرایی به سمت دنیاگرایی بکشاند. برای این منظور به دنبال نفوذ فرهنگی و روی کار آمدن مسئولین و مجموعه هایی هستند که برای تغییر آمریکایی فرش پهن کنند نه اینکه سد راه آن ها شوند.

,

وی گفت: رئیس سازمان سیا می گوید ما باید در ایران با حمایت از میانه روها و آنهایی که تغییرات مورد نظر ما را می پذیرند از حاکمیت تند روها جلوگیری کنیم.

,

حجت الاسلام حاج صادقی بیان داشت: انتخابات نقطه قوت این انقلاب است ولی دشمن می خواهد انتخابات را به نقطه تهدید انقلاب تبدیل کند. اما مردم با حضور حداکثریِ آگاهانه، احترام به رأی قانون و توجه به خواست خدا باید این تهدید را نیز خنثی کنند.

,

وی با تاکید بر لزوم انتخاب آگاهانه تصریح کرد: انتخابات همان طور که حق است یک تکلیف است که بر دوش ما نهاده اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه