اخبار داغ

فرماندار شهرستان سرپلذهاب خبر داد:

برگزاری جشنواره بزرگ "گوجه سبز "در شهرستان سرپلذهاب

برگزاری جشنواره بزرگ "گوجه سبز "در شهرستان سرپلذهاب
فرماندار شهرستان سرپلذهاب از برگزاری جشنواره بزرگ گوجه سبز در شهرستان خبر داد و گفت برگزاری نمایشگاههای فرهنگی صنایع دستی اقوام ایرانی فرصت مناسبی برای معرفی آداب و رسوم و فرهنگ مختلف مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکبر سنجابی در گفتگو با بازی دراز اظهار داشت: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی صنایع دستی و سوغات و نیازمندی های خانواده و جشنواره بزرگ گوجه سبز (آلوچه) در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: در این جشنواره سوغات و صنایع دستی 12 استان از سراسر کشور در 60غرفه با 15 تا 20 درصد تخفیف و عرضه نیازمندی های خانواده با 20 تا 30 درصد تخفیف به نمایش گذاشته می شود.

,

 

,

فرماندارشهرستان تصریح کرد: در این نمایشگاه هنرمندانی از هر استان مختلف، توانمندی ها و آداب و رسوم شهرخود را در قالب اجرای نمایش طنز، بازی های محلی، چوب بازی،مسابقه و سرگرمی و پایکوبی محلی در معرض دید عموم قرارمی دهند.

,

 

,

وی ابراز داشت: همزمان با نمایشگاه جشنواره اقوام ایرانی ، جشنواره بزرگ گوجه سبز (آلوچه) با هدف معرفی و محوریت بزرگترین آبشار خاورمیانه (آبشار پیران) و سایر جاذبه های گردشگری  سرپل ذهاب از تاریخ 5 تا 15 اردیبهشت ماه جاری در سرپل ذهاب، سه راه فرمانداری ،جنب ترمینال برگزار خواهد شد.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفر جمعیت و 48کیلومتر مرزمشترک با کشورعراق دارد.

,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه