اخبار داغ

یادداشت/

ضربه گیرهای روحانی دردی دوا نمی کنند

ضربه گیرهای روحانی دردی دوا نمی کنند
درزهای فراوان عملکرد دولت روحانی نه امروز که آوردگاه انتخابات است بلکه از ابتدای دولت یازدهم و آن زمان که وعده های صد روزه فقط در حد حرف باقی ماند آراء روحانی را یکی یکی کاست و کار را به جایی رساند که حالا دیگر از ضربه گیر کاری ساخته نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل گام نیوز از چندی قبل از ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری حرف و حدیث ها درباره ضرورت حضور یک کاندیدای ضربه گیر برای آقای روحانی شنیده می شد و افراد مختلفی با ارائه استدلالات گوناگون وجود چنین نامزدی را اجتناب ناپذیر می دانستند. اما رئیس جمهور تا روز آخر در مقابل چنین پیشنهادی به شدت مقاومت می کرد و حضور هووی انتخاباتی را برای خود برنمی تابید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

فراد مختلفی نیز از بدنه دولت بارها اعلام کردند که از درون دولت تنها یک نفر نامزد خواهد شد و او کسی نیست جز حسن روحانی.

,

روز پایانی نام نویسی از نامزدها فرارسید و نهایتا در اقدامی عجولانه از چهره یک نامزد ضربه گیر رونمایی شد. اسحاق جهانگیری تنها فرد بی خطری بود که روحانی می توانست در کنار خود بپذیرد.

,

چرا که از طرفی مثل عارف از پتانسیلی بالا برای جلب آرای اصلاح طلب ها برخوردار نیست که خطری بالقوه برای حرکت های انتحاری و عبور از روحانی به حساب آید و از طرفی چون چهار سال در دولت بوده از اطلاعات و توان کافی برای ضربه گیری برخوردار است. اما آیا به این ترتیب مشکل حل می شود؟

,

حقیقت اینست که عملکرد روحانی ضربه گیر نمی خواهد بلکه به شدت نیاز مند درزگیر است. در کارنامه دولت روحانی نه تنها سستی و رخوت و ضعف عملکردی فراوان است بلکه رد پای سوء عملکرد دولتی ها نیز پررنگ است.

,

آیا ملت دریافت کنندگان حقوق های نجومی را فراموش می کنند؟ آیا از یاد می برند که از نظر دولتی ها نجومی بگیران سرمایه ی نظام محسوب می شوند؟ آیا خاطره تلخ اختلاس هشت هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان از ذهن معلمان و خانواده آنها پاک می شود؟ آیا از یاد می برند که رئیس دولت این اختلاس را یک معوقه ساده بانکی می داند و برای برگرداندن آن هم عجله  ای ندارد؟ آیا فشار رکود فراگیر و کمرشکن در صنعت با آمارسازی و ارائه اعداد و ارقام  خودساخته کاهش می یابد؟ آیا غول بی شاخ و دم بیکاری رو به رشدی که همه اقشار بویژه جوانان تحصیلکرده را به بازی گرفته  و آنان را در میان ادارات دولتی و مؤسسات کاریابی سرگردان نموده به این راحتی از میدان به در می رود؟

,

اینها همه و ده ها مثل این، درزهای گشادی است که در عملکرد دولت یازدهم تمام قد خودنمایی می کند و چنانند که اگر همه وزرا و معاونین رئیس جمهور هم در قامت ضربه گیر وارد شوند دردی از روحانی دوا نمی کنند. درزهایی که نه امروز که آوردگاه انتخابات است بلکه از ابتدای دولت یازدهم و آن زمان که وعده های صد روزه فقط در حد حرف باقی ماند آراء روحانی را یکی یکی کاست و کار را به جایی رساند که حالا دیگر از ضربه گیر کاری ساخته نیست.

,


عبدالحسن رفیعی نژاد

,
, عبدالحسن رفیعی نژاد ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه