اخبار داغ

رئیس اداره هواشناسی سرپلذهاب خبر داد:

ورود گرد و غبار به آسمان شهرستان سرپلذهاب

ورود گرد و غبار به آسمان شهرستان سرپلذهاب
رئیس اداره هواشناسی سرپلذهاب از ورود گرد و غبار به آسمان شهرستان و کاهش شعاع دید افقی به کمتر از 5 کیلومتر خبر داد و گفت: با ورود موجی ناپایدار به جو شهرستان وزش باد و غبار آلود شدن هوا مهمترین پدیده روزهای آینده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا جواد کاکایی در گفتگو با بازی دراز، اظهار داشت: با ورود سامانه ای بارشی ازغرب کشور به شهرستان سرپلذهاب، از شب گذشته میزان 4 دهم میلیمتر باران بهاری به ثبت رسیده است و هم اکنون با افزایش غلظت توده ای از گرد و غبار در جو شهرستان، شعاع دید افقی را به کمتر از 5کیلومتر کاهش داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازی دراز,

 

,

وی در ادامه دمای فعلی  شهرستان را 22 درجه سلسیوس بالای صفر و رطویت موجود در هوا را نیز 53 درصد عنوان کرد.

,

 

,

رئیس اداره هواشناسی شهرستان پیش بینی کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، ازعصرامروز و طی روز دوشنبه (فردا)، گذرموجی ناپایدار از جو منطقه، ضمن کاهش دمای روزانه، دربعضی ساعات سبب رگبار باران (نچندان چشمگیر) همراه با وزش باد نسبتاً شدید و رعد وبرق خواهد شد.

,

 

,

وی افزود: همچنین امکان این که وزش باد، طی ساعاتی از مدت یاد شده، هوا را غبارآلود نماید چندان دور از انتظار نمی باشد.

,

 

,

کاکایی تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، از روز سه شنبه تا روز پنجشنبه، به استثنای افزایش ابر در بعضی ساعات، و کاهش دمای شبانه، پدیده جوی قابل توجهی در سطح شهرستان پیش بینی نمی گردد اما در روز جمعه، شرایط برای وقوع رگبارهای خفیف و پراکنده باران فراهم می شود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه