اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مقید بودن کاندیداها به رعایت اخلاق اسلامی در تبلیغات و مناظرات جلوه گر می شود

مقید بودن کاندیداها به رعایت اخلاق اسلامی در تبلیغات و مناظرات جلوه گر می شود
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مقید بودن کاندیداها به رعایت اخلاق اسلامی در تبلیغات و مناظرات است که جلوه گر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با اروم نیوز، با اشاره به رعایت اخلاق اسلامی در فرایند برگزاری انتخابات چه ازسوی نامزدهای ریاست جمهوری، و چه از طرف کاندیداهای شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: از آنجا که تمامی فعالیت ها و حرکات جامعه اسلامی می بایست هماهنگ با دستورات دینی باشد؛ رعایت اخلاق اسلامی در تبلیغات و مناظرات از سوی کاندیداها نیز از نکات مهم و ضروری یک جامعه اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح کرد: چراکه مضررات این بداخلاقی ها علاوه بر آسیب به خود شخص باعث دلسردی مردم نسبت به مشارکت و ایجاد فضای تنش در جامعه می شود.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رعایت برخی منشورهای اخلاقی توسط کاندیداهای انتخابات بخصوص ریاست جمهوری اظهار داشت: نامزدها سعی داشته باشند در تبلیغات و مخصوصا مناظرات انصاف و ادب را نسبت به رقبای خود رعایت کنند.

,

وی برخورد احترام آمیز را یکی از محورهای مهمی عنوان کرد که می بایست در مناظره ها حتما رعایت شود و افزود: نامزدها سعی کنند از تخریب و تهمت زدن به یکدیگر نیز به شدت پرهیز کنند.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نامزدهای محترم سعی کنند سخنانی که باعث تنش و تشنج در جامعه می شود مطرح نکنند و آرامش و تمکین به قانون را سرلوحه امور فعالیت های خود قرار دهند.

,

وی شفاف سازی هزینه های انتخاباتی توسط کاندیداها را از مطالبات مهم مردم عنوان کرد و گفت: نامزدها به طور جد از دادن وعده های غیر عملی اجتناب نمایند و وعده ای ندهند که توان برآورد کردن آن را ندارند.

,

حجت الاسلام مجتهد شبستری انتظار مردم از کاندیداها را التزام آنها به قوانین انتخاباتی و رعایت قانون در تبلیغاتشان دانست و افزود: چراکه کاندیدایی که از ابتدا نتواند در محدوده قانون حرکت کند در مقام و موقعیت مطلوب مورد نظر نیز نخواهد توانست به قانون احترام گذارد.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بنابراین نامزدها توجه نمایند که مقید بودن آنها به اخلاق اسلامی در تبلیغات و مناظرات است که برای مردم جلوه گر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه