اخبار داغ

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی محلات:

سیاسی جلوه دادن رد صلاحیت ها، بی انصافی است/ مردم با فتنه انگیزان کنار نخواهند آمد

سیاسی جلوه دادن رد صلاحیت ها، بی انصافی است/ مردم با فتنه انگیزان کنار نخواهند آمد
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای محلات گفت: برخی در مصاحبه‌های خود گفته‌اند رد صلاحیت‌ها با شائبه سیاسی بوده، این سخنان بدور از انصاف است چرا که هیئت نظارت بر اساس استعلام از مراجع قانونی تصمیم گیری می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری صبح محلات, شامگاه گذشته حجت الاسلام حسن حاج رضایی، از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای محلات در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر محلات با اشاره به قرار گیری جامعه و کشور در فضای انتخاباتی گفت: عده‌ای با ورود به فضای انتخاباتی، در شبکه‌های مجازی هر چه دوست دارند می‌نویسند بدون آن که به جایگاه آخرت توجه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پایگاه خبری صبح محلات, پایگاه خبری صبح محلات, پایگاه خبری صبح محلات, پایگاه خبری صبح محلات, , شامگاه گذشته حجت الاسلام حسن حاج رضایی، از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای محلات در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر محلات با اشاره به قرار گیری جامعه و کشور در فضای انتخاباتی گفت: عده‌ای با ورود به فضای انتخاباتی، در شبکه‌های مجازی هر چه دوست دارند می‌نویسند بدون آن که به جایگاه آخرت توجه داشته باشند.,

 

,

حاج رضایی با اشاره به پخش شایعات و سخنانی ناروا در خصوص اقدامات برخی از نهادهای قانونی انتخابات گفت: هیئت اجرایی انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات دو رکن قانونی هستند و طبق مصوبات و آیین نامه‌های قانونی اقدام می‌کنند و بر اساس سلیقه اعمال نظر و کار نمی‌کنند.

,

 

,

Image result for ‫حسن حاج رضایی+صبح محلات‬‎

, Image result for ‫حسن حاج رضایی+صبح محلات‬‎,

 

,

سیاسی جلوه دادن رد صلاحیت‌ها، بی انصافی است

, سیاسی جلوه دادن رد صلاحیت‌ها، بی انصافی است, سیاسی جلوه دادن رد صلاحیت‌ها، بی انصافی است, سیاسی جلوه دادن رد صلاحیت‌ها، بی انصافی است,


 

,
,

وی با انتقاد از مصاحبه برخی افراد و سیاسی معرفی کردن رد صلاحیت‌ها در هیئت‌های نظارت اظهار کرد: برخی در مصاحبه‌های خود گفته‌اند رد صلاحیت‌ها با شائبه سیاسی بوده است، این سخنان بدور از انصاف است چرا که هیئت نظارت بر اساس استعلام از مراجع قانونی تصمیم گیری کرده و بر اساس سلیقه تایید و یا رد صلاحیت نکرده است.

,

 

,

 

,

پیگیری رد صلاحیت‌ها از طرف فرماندار غیر قانونی است

, پیگیری رد صلاحیت‌ها از طرف فرماندار غیر قانونی است, پیگیری رد صلاحیت‌ها از طرف فرماندار غیر قانونی است, پیگیری رد صلاحیت‌ها از طرف فرماندار غیر قانونی است,


 

,
,

این عضو هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان محلات با اشاره به انتشار مصاحبه فرماندار شهرستان محلات در یکی از نشریات استانی بیان کرد: از فرماندار شهرستان با توجه به جایگاه‌های اداری بلند بالا در مجمع تشخیص مصلحت نظام بیشتر از این توقع داریم و قبول نمی‌کنیم که بگوید «رد صلاحیت‌ها شائبه سیاسی دارد و آن را پیگیری می‌کنم» چرا که موضوع پیگیری رد صلاحیت‌ها از طرف فرماندار غیر قانونی است. 

,

 

,

 

,

فرماندار به عنوان رئیس هیئت اجرایی انتخابات و مجری انتخابات باید بی طرفانه اقدام کند

, فرماندار به عنوان رئیس هیئت اجرایی انتخابات و مجری انتخابات باید بی طرفانه اقدام کند, فرماندار به عنوان رئیس هیئت اجرایی انتخابات و مجری انتخابات باید بی طرفانه اقدام کند, فرماندار به عنوان رئیس هیئت اجرایی انتخابات و مجری انتخابات باید بی طرفانه اقدام کند,


 

,
,

حاج رضایی ادامه داد: فرماندار نماینده قوه مجریه و نماینده دولت جمهوری اسلامی است، و کسی حق اهانت به ایشان را ندارد و فرماندار به عنوان رئیس هیئت اجرایی انتخابات و مجری انتخابات باید بی طرفانه اقدام کند و بحث پیگیری رد و تایید صلاحیت‌ها در هیئت نظارت از منظر قانون با وی نیست و همه باید تابع مر قانون باشیم.

,

 

,

 

,

هیچ کس نمی تواند فراقانونی عمل کند

, هیچ کس نمی تواند فراقانونی عمل کند, هیچ کس نمی تواند فراقانونی عمل کند, هیچ کس نمی تواند فراقانونی عمل کند,


 

,
,

وی حمایت فرماندار از یک شخص خاص را شایسته جایگاه فرماندار ندانست و گفت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست و کسانی که در هیئت اجرایی حضور دارند نمی‌توانند اقدامات خود را قانونی و اقدامات دیگران را غیر قانونی خطاب کنند چرا که هیئت‌های نظارت بر اساس قانون و استعلام از مراجع چهار گانه اقدام کرده‌اند و هیچ کس نمی‌تواند فرا قانونی عمل کند.

,

 

,

این عضو هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان محلات، اعلام اسامی افراد رد صلاحیت شده را بازی با آبروی آنها دانست و افزود: ممکن است اشخاص رد صلاحیت شده در زمان کنونی ویژگی‌ها و صلاحیت این جایگاه را نداشته باشند و در دیگر جایگاه‌ها و یا حتی در دوره‌های بعدی امکان حضور و تایید صلاحیت را داشته باشند.

,

 

,

وی ادامه داد: اسامی افراد رد و تایید صلاحیت شده به صورت محرمانه به فرماندار اعلام شده است و وقتی که اخبار و اسامی آن منتشر می‌شود شایبه ارتباطات خاص در اذهان ایجاد می‌شود و همه باید پاسخگوی اقدامات و سخنان خود باشند.

,

 

,

 

,

مردم را درگیر بازی های سیاسی نکنیم

, مردم را درگیر بازی های سیاسی نکنیم, مردم را درگیر بازی های سیاسی نکنیم, مردم را درگیر بازی های سیاسی نکنیم,


 

,
,

حاج رضایی، از مسئولین شهرستانی خواست با وحدت و انسجام و استفاده از پتانسیل‌های شهرستانی در راه خدمت به مردم گام بردارند و گفت: ما مسئولین نباید مردم را درگیر بازی های سیاسی کنیم و اگر آقایان بخواهند پای خود را فراتر بگذارند ما نیز مجبور به بیان برخی حقایق در خصوص تایید و رد صلاحیت‌ها خواهیم شد.

,

 

,

این عضو هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان محلات بیان کرد: هیچ یک از اعضای هیئت نظارت با کاندیداها خصومت شخصی ندارند و بر اساس قانون باید پاسخگو باشند.

,

 

,

 

,

مردم با فتنه انگیزان کنار نخواهند آمد

, مردم با فتنه انگیزان کنار نخواهند آمد, مردم با فتنه انگیزان کنار نخواهند آمد, مردم با فتنه انگیزان کنار نخواهند آمد,


 

,
,

وی ولایت مداری و پیروی از خون شهدا را در کلام کافی ندانست و گفت: وقتی رهبر انقلاب از سال ۸۸ تا کنون بیش از ۴۰۰ بار کلمه فتنه را استفاده کرده و فتنه ۸۸ را خط قرمز نظام اعلام کردند، مردم بخصوص با افرادی که پس از ۲۹ خرداد و خطبه نماز جمعه رهبری، فتنه انگیزی خود را ادامه دادند و اکنون نیز به دنبال احیاء جنبش سبز هستند به هیچ وجه کنار نخواهند آمد.

,

 

,

 

,

آقایان پاسخگو باشند،چه چیزی باعث دلسردی مردم است؟

, آقایان پاسخگو باشند،چه چیزی باعث دلسردی مردم است؟, آقایان پاسخگو باشند،چه چیزی باعث دلسردی مردم است؟, آقایان پاسخگو باشند،چه چیزی باعث دلسردی مردم است؟,

 

,

وی رد صلاحیت را باعث عدم حضور در انتخابات ندانست و اظهار کرد: آقایی اعلام کرده بود این «رد صلاحیت‌های گسترده باعث عدم حضور در انتخابات خواهد شد» باید پاسخگو باشد که مشکلات اقتصادی مردم و عدم توجه به بیانات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، معیشت مردم و اشتغال جوانان و عدم عمل به منویات رهبری باعث دلسردی مردم خواهد شد یا سیاسی بازی‌ها.

,

 

,

حاج رضایی، تایید و رد صلاحیت را دارای قانون دانست و افزود: کاندیداهای رد صلاحیت شده می‌توانند در موعد مقرر قانونی به رد صلاحیت خود در هیئت نظارت استان و تهران اعتراض کنند.

,

 

,

این عضو هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان محلات، برخوردهای سیاسی در فضای کنونی را شایسته ندانست و بیان کرد: باید به دور از حزب بازی‌های رایج به فکر آخرت باشیم.

,

 

,

وی، الصاق برچسب افراطی به برخی افراد را شایسته ندانست و اظهار کرد: بعضی ها یک برچسب افراطی را یاد گرفته‌اند و برای فرافکنی و عدم پاسخگویی به افراد آن را به کار می برند و همه باید بدانند انقلاب اسلامی با این همه شهید و آن امام(ره) بزرگوار یک خیر است و قرآن میگوید در مسیر خیر باهم مسابقه دهید، یعنی در انقلابی بودن و پیروی از خط امام(ره) و شهدا باید از یکدیگر سبقت گرفت.

,

 

,

این عضو هیئت نظارت بر انتخابات محلات خاطر نشان کرد:اعتدال نقطه مقابل افراطی گری نیست بلکه انحراف است و اگر در خط انقلاب افراطی نباشیم منحرف هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه