اخبار داغ

امام جمعه مهدیشهر:

مردم برای پیشرفت شهرستان مهدیشهر به بخش خصوصی امید دارند

مردم برای پیشرفت شهرستان مهدیشهر به بخش خصوصی امید دارند
امام جمعه مهدیشهر تنها امید مردم شهرستان مهدیشهر برای توسعه و پیشرفت را بخش خصوصی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، حجت الاسلام محمد بارانی در بازدید از دفتر انجمن توسعه وآبادانی مهدیشهر،با تاکید بر تکریم کلیه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود درتوسعه شهرستان، اظهار کرد: باید با رفتار خوب و مناسب به استقبال فعالین اقتصادی و بخش خصوصی برویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با بیان اینکه کرامت سرمایه گذاران بومی و احساس نشاط در آنان باید تقویت شود، تصریح کرد: این امر باعث می شود سرمایه گذاران با دلگرمی بیشتری به مسیر توسعه کمک کنند.

,

امام جمعه مهدیشهر با اشاره به شرایط اقلیمی و پتانسیل های موجود در صنعت گردشگری، خواستار توجه بیشتر سرمایه گذاران بومی به شهرستان مهدیشهر شد و افزود: تنها امید پیشرفت شهرستان مهدیشهر به بخش خصوصی است.

,

بارانی از نیروهای مستعد و نخبگان مهدیشهری خواست در هر کجای دنیا که هستند به کمک مدیریت شهری بشتابند و در شکوفایی شهر مهدیشهر تلاش کنند.

,

وی آماده سازی فضای شهرستان مهدیشهر برای ورود و بازدیدهمه مردم ایران و هم استانی ها در این شهرستان را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مهدیشهر باید به عنوان شهر زیبایی های استان سمنان مطرح و معرفی شود.

,

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه همه منازل مهدیشهر می توانند طی یک برنامه منظم کارگاه تولیدات باشند، گفت: با توجه به نزدیک بودن شهرستان مهدیشهر به پایتخت، کلیه محصولات دامپروری و لبنیات محلی تولید و در تهران عرضه شود.

,

بارانی همچنین توجه ویژه به زیر ساخت های فرهنگی شهر و بازنگری در آن را خواستار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه