اخبار داغ

پل نیمه کاره منوجان همچنان در انتظار ساخت وساز

پل نیمه کاره منوجان همچنان در انتظار ساخت وساز
یکی از مشکلات شهرستان منوجان پل بزرگ جنب آتشنشانی مسیر (قلعه به دهنو) که سال هاست تابلو کارگران مشغول کارهستندنصب شده ولی خبری از کارگران نیست و نیمه کاره رها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجان یکی دیگر از مشکلات شهرستان منوجان پل بزرگ آتشنشانی مسیر (قلعه به دهنو) که سال هاست تابلو کارگران مشغول کارهستندنصب شده ولی خبری از کارگران نیست و نیمه کاره رها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان , صبح منوجان,

این پل درموقع بارندگی و جاری شدن سیل باعث قطع چند ساعته ارتباط روستاها به مرکز شهر و در اثر نبود نرده وعامل حفاظت شده تبدیل به پرتگاهی شده که باعث بروز  تصادفات می شود.

,

یکی از شهروندان منوجانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:ساخت  پل جنب  آتشنشانی یکی از ضروریات است ولی متاسفانه نیمه کاره رها شده و دو سال پیش بود که باعث غرق شدن ماشین سمند یکی از شهروندان شد.

,

وی افزود:خودتان قضاوت کنید پلی که بدون  نرده وعامل حفاظت شده ای رها شده  ، چطوری می توان توقع داشت که حادثه ایجاد نشود .

,

شهروند دیگری در ادامه می گوید: این پل  نزدیک شهر قرار دارد و موقع بارندگی باید ساعت ها پشت این پل بمانی تا بتوان از روی آن رد شد.

,

در واقع  ساخت  پل کنار آتشنشانی منوجان یکی از ضروریات است ولی متاسفانه نیمه کاره رها شده  ومشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است  وامیدواریم مسئولین مریوطه این مشکل را برطرف کنید.

,

, , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه