اخبار داغ

دوره آموزشی ویژه اعضای هیئت های اجرایی انتخابات برگزار شد

دوره آموزشی ویژه اعضای هیئت های اجرایی انتخابات برگزار شد
دوره آموزشی ویژه اعضای هیئت های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات شهرستان های جاجرم و گرمه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جاجرم دوره آموزشی ویژه اعضای هیئت های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات شهرستان های جاجرم و گرمه به صورت مشترک با حضور فرماندار جاجرم، مربی دوره آموزشی و اعضای هیئت های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان های جاجرم و گرمه در محل سالن جلسات فرمانداری جاجرم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جاجرم, جاجرم,


دکتر محبی فرماندار جاجرم و رئیس ستاد انتخابات شهرستان در این جلسه با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند اظهار داشت : هدف از برگزاری دوره های آموزشی ،برپایی انتخابات صحیح با تسلط بر قوانین است تا بتوانیم فضایی آرام ایجاد کنیم و مردم با خیالی آسوده در انتخابات شرکت کنند.
وی با بیان این مطلب که هیئت‌های اجرائی معتمدین و امانت‌داران مردم هستند گفت : رعایت اصل امانت داری از سوی اعضای هیئت های اجرایی منجر به افزایش اعتماد مردم شده و در نتیجه مردم با اعتماد بیشتری به پای صندوق‌های رای می‌آیند و امیدواریم که تمامی این اقدامات منجر به برپایی انتخاباتی صحیح و بدون حاشیه شود.
فرماندار جاجرم با تبیین شرح وظایف اعضای هیات اجرایی، امانتداری و بی‌طرفی و اجرای کامل قانون انتخابات را از مهمترین ویژگی‌های اعضای هیات های اجرایی برشمرد و تصریح داشت : اعضای هیات های اجرایی به عنوان نماینده مردم ، امین آنان و مسئول برگزاری و اجرای انتخابات می باشند و در برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات اهتمام خواهند داشت.
دکتر محبی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات اردیبهشت ماه تصریح کرد: بی‌تردید در ۲۹ اردیبهشت ماه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شاهد حضور بی‌نظیر مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی بویژه مردم گرانقدر شهرستان جاجرم در پای صندوق‌های رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهیم بود.

,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه