اخبار داغ

با پیگیری سایت محلی شهرستان صورت گرفت؛

سوسوی چراغ امید خیرین در چشمان کودک رودباری+تصاویر

سوسوی چراغ امید خیرین در چشمان کودک رودباری+تصاویر
اسماعیل یکی از کودکان محروم جنوب کرمان که بینایی خود را براثر فقر و نداری از دست داده بود پس از انتشار گزارشاتی در پایگاه خبری رودبار ما به همت گروه تبلیغی-فرهنگی بیان و با کمک مالی یک خانواده در تهران تحت درمان قرار گرفت و پس از سه مرحله عمل جراحی بینایی خود را به دست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از”رودبار ما“، اسماعیل یکی از کودکان محروم روستای پتکی جازموریان جنوب کرمان بود که چشمانش براثر فقر ونداری تقریبأنابینا شده بود به گفته مادرش این کودک تا ۴ماهگی بینایی خود را داشت اما نبود پزشک باعث شد که دنیای این کودک زیر تیغ محرومیت تارشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

چندی پیش این پایگاه خبری گزارشاتی را با عنوان”دنیای کودک رودباری زیر تیغ محرومیت تارشد،چشمان اسماعیل خاموش شد تا تاریک خانه سوگند ارسطو را نبیند” در رابطه با مشکل این کودک منطقه محروم منتشر کرد.

, دنیای کودک رودباری زیر تیغ محرومیت تارشد،, چشمان اسماعیل خاموش شد تا تاریک خانه سوگند ارسطو را نبیند,

, ,

گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد وقتی دستی را به یاری می گیری،بدان که دست دیگرت در دست خداست.

,

پس از انتشار، این اخبار با واکنش های متفاوتی همراه بود،که اعضای گروه تبلیغی فرهنگی بیان در بازدید از روستای پتکی از نزدیک با مشکل  این کودک آشنا شدند، بعد از این بازدید مسئول این گروه تبلیغی-فرهنگی  وعده درمان اسماعیل را داد و چنی پیش به همت این گروه و با کمک مالی یک خانواده  در تهران اسماعیل مراحل درمان خود را طی کرد این کودک رودباری بعد از سه عمل جراحی امروز میتواند چهره ی پدر و مادر خود را ببیند و به لطف خداوند بینایی خود را به دست آورد.

,

, ,

پتکی روستایی محروم با جاده ای خاکی درمنطقه میل فرهاد بخش جازموریان شهرستان رودبار جنوب است که با گذشت چندین سال از انقلاب اسلامی هنوز از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار نیست و می توان آن را نمادی واقعی و ملموس از فقر و محرومیت تاریخی در رودبار جنوب قلمداد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه