اخبار داغ

معاون صید و بنادر ماهیگیری هرمزگان خبرداد

جذب اعتبار مرمت و بهسازی بخش‌های فرسوده صیادی اسکله باهنر

جذب اعتبار مرمت و بهسازی بخش‌های فرسوده صیادی اسکله باهنر
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از جذب اعتبار مرمت و بهسازی بخش‌های فرسوده صیادی اسکله باهنر خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ساحل؛مسعود بارانی در روند بازدید از بندر صیادی پشت شهر گفت: باتوجه به اینکه این بندر در مزکر استان قرار دارد و از بنادر مهم و در حال تمکیل روند احداث و  توسعه  هم زمان است گفت: رفع سریع نواقص موجود، احداث و تکمیل سرویس‌های بهداشتی، احداث درب ورودی، تسریع در روند ساخت ساختمان اداری و مخازن سوخت رسانی در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل,

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان در ادامه و در بازدید از  بخش صیادی بنادر باهنر از آغاز پیگیری جهت جذب اعتبار مرمت و بهسازی بخش‌های فرسوده صیادی این اسکله خبر داد.

,

وی عنوان کرد: بدون شک این مهم در ارتقای ایمنی و خدمات رسانی صیادان استان نقش بسزایی خواهد داشت.

,

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان در بازدید از اسکله تحت اجاره بخش خصوصی در کشتی سازی نیز بیان کرد: این اسکله توسط بخش خصوصی و برای تسهیل به خدمت رسانی به صیادان و شناورهای صیادی به ویژه شناورهای صید صنعتی می‌باشد.

,

بارانی افزود: خوشبختانه گام‌های اولیه در این مسیر برداشته شده است که با ادامه این روند خدمات رسانی به صیادان و شناورهای صید صنعتی ارتقا می‌یابد.

,

خاطرنشان می شود،معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان به همراه مدیرکل دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری شیلات ایران، رئیس گروه مرکزی بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و جمعی ازکارشناسان شیلات از بنادر صیادی پشت شهر، بندر باهنر و اسکله کشتی سازی هرمزگان بازدید کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه