اخبار داغ

گزارش؛

اشتغالزایی پایدار برای 9 نفر با بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی/حمایت از طرح های تولیدی و صنعتی دراولویت بسیج سازندگی

اشتغالزایی پایدار برای 9 نفر با بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی/حمایت از طرح های تولیدی و صنعتی دراولویت بسیج سازندگی
کار آفرین قروه ای با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی برای 9 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل پایدار ایجاد نموده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، فرهاد احمدی ساکن روستای زیویه با ایجاد واحد پروار بندی گوساله برای 4 نفر به صورت مستقیم و برای 5 نفر به صورت غیر مستقیم شغل پایداری را فراهم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به مشکلات پیش از اجرای این طرح اظهار داشت: تا قبل از اجرای این طرح از شغل مناسبی برخوردار نبودم و نمی توانستم به راحتی زندگی کنم اما از زمانی که در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقامتی با ایجاد واحد پرواربندی گوساله وارد شده ام شرایط بهتری دارم.

,

, ,

این کارآفرین قروه ای ادامه داد: هم اکنون 20 راس گوساله در این واحد قرار دارد که در تلاش هستم تا بتوانم با بالابردن این تعداد افراد بیشتری را نیز استخدام کنم.

,

احمدی با اشاره به حمایت های بسیج سازندگی در اجرای این طرح تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی در اجرای این طرح ما را یاری نمود و جا دارد از خدمات این نهاد انقلابی قدردانی کنم.

,

وی گفت: بسیج سازندگی شهرستان قروه برای اجرای این طرح با ارائه تسهیلات 300 میلیون ریالی ما را یاری نمود و هم اکنون توانسته ایم این واحد را رونق دوباره ای ببخشیم.

,

, ,

کار آفرین فعال عرصه اقتصاد مقاومتی گفت: متاسفانه تاکنون هیچ نهاد و ارگان دولتی ای در راستای اجرای این طرح هیچ نوع کمکی به ما نکرده است.

,

وی افزود: در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی است انتظار می رود که دستگاه های دولتی در راستای اشتغال زایی از ایده ها و طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت کنند.

,

حمایت از طرح های تولیدی و صنعتی در اولویت برنامه های بسیج سازندگی قرار دارد

,

علی رضویان مسئول واحد بسیج سازندگی شهرستان قروه امروز و در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در سال 96 که مزین به نام اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال می باشد در تلاش هستیم تا همانند سال های گذشته حمایت از طرح های تولیدی و صنعتی اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهیم.

,

وی افزود: امسال هم افرادی که مایل به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی باشند می توانند با مراجعه به واحد بسیج سازندگی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه نسبت به دریافت تسهیلات مناسب و مشاوره های کارشناسان اقدام نمایند.

,

رضویان ادامه داد: سال گذشته بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار در راستای اجرای 57 طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان قروه در اختیار کارآفرینان این شهرستان قرار گرفت.

,

وی بیان داشت: خدمات بسیج سازندگی در راستای اجرای طرح هایی چون، پرورش قارچ،پرورش زنبور عسل،پروش مرغ خانگی،ماکیان،شترمرغ، ماهی و نیز تولید مصنوعات سنگ، قالیبافی و دیگر طرح های اقتصاد مقاومتی عملیاتی می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه