اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه:

انجمن های فرهنگی هنری به فعالیت دوباره نیازدارند/ باید چرخ فرهنگی شهرستان را به حرکت واداشت

انجمن های فرهنگی هنری به فعالیت دوباره نیازدارند/ باید چرخ فرهنگی شهرستان را به حرکت واداشت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه با بیان اینکه انجمن های فرهنگی هنری به فعالیت دوباره نیازدارند، گفت: باید چرخ فرهنگی شهرستان را به حرکت واداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، شهلا مژده امروز و در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کمبود اعتبارات فرهنگی مانع از فعالیت مناسب انجمن های فرهنگی هنری و کانون های ادبی بوده است که در تلاش هستیم تا با وجود محدودیت های مالی روح دوباره ای به کالبد این انجمن ها وارد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی افزود: برگزاری برنامه های ویژه فرهنگی و هنری متناسب با مناسبت های ملی و مذهبی در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه قرار دارد که نقش بسزایی در تقویت انجمن های فرهنگی هنری خواهد داشت.

,

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه خاطر نشان کرد: حمایت از انجمن های فرهنگی هنری باید در دستور کار باشد چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب، فرهنگ به مانند هوا می باشد که ما ان را تنفس می کنیم و بنابراین باید با حمایت از فعالان فرهنگی هنری در راستای مصون سازی فرهنگی قدم برداشت.

,

وی ادامه داد: در این راستا همچنین فعالان فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور خواهند یافت که این نمایشگاه نقش موثری در تقویت فعالیت های فرهنگی هنری خواهد داشت و اندیشمندان و ادیبان شهرستان می توانند از آثار فاخر این مجموعه بهره مند شوند.

,

مژده تصریح کرد: باید شرایط لازم برای بهره مندی از امکانات فرهنگی برای هنرمندان ایجاد شود تا این افراد بتوانند استعدادها و توانایی های خود را شکوفا کنند.

,

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت رشد و تعالی فرهنگی هنری هنرمندان شهرستان قدم برمی دارد که در این راستا نیاز به حمایت همه جانبه دیگر دستگاه ها و نهادها دارد.

,

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه به برگزاری جشنواره شعر شمیم ظهور به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این جشنواره امسال به صورت منطقه ای و با کیفیت بالاتری نسبت به دوره های گذشته در شهر دلبران برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه