اخبار داغ

بعد از چهار سال؛

سیل خروشان وزیران دولت تدبیر و امید به همدان رسید

سیل خروشان وزیران دولت تدبیر و امید به همدان رسید
چند روزی از اردیبهشت ماه پایتخت تاریخ و تمدن ایران نگذشته است که حضور وزیران دولت یکی پس از دیگری تیتر رسانه های همدان می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش،در روزهای اخیر حضور چندین وزیر کشوری در بخش های مختلف و افتتاح پروژه ها در همدان رسانه ها را شگفت زده کرده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

 

,

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ۲۴ فروردین‌ماه به منظور بازدید از برخی پروژه‌های ریلی، جاده‌ای و مسکنی به همراه ۴ نفر از معاونان خود به استان همدان سفر کرد.

,

 

,

وی  در ابتدا از کارگاه ریل‌گذاری راه‌آهن همدان(کیلومتر 246) بازدید  کرد و سپس بازدیدی از کنارگذر غربی همدان کرد .

,

 

,

بازدید از ایستگاه پیشنهادی شماره یک راه‌آهن، بازدید از ایستگاه پیشنهادی شماره دو راه‌آهن، بازدید از بیمارستان بهار، بازدید از ایستگاه فعلی راه‌آهن(باربری) و بازدید از پیاده‌راه بوعلی از دیگر برنامه‌های وزیر راه در سفر یکروزه خود به همدان بود .

,

 

,

محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر یک روزه خود به استان همدان، در بدو ورود به دانشگاه بوعلی سینای همدان با حضور در محل یادمان شهدای گمنام این دانشگاه، با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

,

 

,

دیدار با رؤسای دانشگاه‌های استان همدان، و بازدید از پروژه‌های عمرانی و آموزشی دانشگاه صنعتی همدان و  مراسم کلنگ‌زنی استادیوم علمی از برنامه های وی بود .

,

 

,

سفر به شهرستان اسدآباد و بازدید از دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی از دیگر برنامه‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به استان همدان بود .

,

 

,

 رضا خادم معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان و بهرام افشارزاده مدیرعامل  انجمن پیشکسوتان ورزش ایران از دیگر مسئولانی بودند که در روزهای آستانه انتخابات ریاست جمهوری 96 به این استان سفر کردند .
 

,
,

گفتنی است: استان همدان در روزهای آتی نیز میزبان چندین مسئول کشوری در بخش های مختلف خواهد بود .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه