اخبار داغ

بعد از۳۱ سال تحمل درد فراق؛

پدر روحانی شهید جوادی به فرزند شهیدش پیوست

پدر روحانی شهید جوادی به فرزند شهیدش پیوست
پدر روحانی شهید محمدباقر جوادی بعد از سال‌ها تحمل درد فراق به فرزند شهیدش پیوست و در جوار مزار شهدای دهنو به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، صبح امروز مراسم تشییع‌جنازه مرحوم حجت‌الاسلام محمدرضا جوادی پدر روحانی شهید محمدباقر جوادی در روستای دهنو از توابع بخش مرکزی خلیل‌آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

این مراسم با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و همچنین اهالی روستای دهنو برگزار شد و پیکر مرحوم حجت‌الاسلام محمدرضا جوادی در گلزار شهدای این روستا و در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

,

حجت‌الاسلام مرحوم محمدرضا جوادی بعد از تحمل 31 سال دوری فرزند شهیدش در 92 سالگی براثر بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

,

روحانی شهید محمدباقر جوادی در 23 سالگی در جریان عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه، براثر اصابت ترکش به ناحیه سر و سینه به لقاءالله پیوست.

,

نگذارید منافقین در لباس شخصیت‌های مملکتی به انقلاب ضربه بزنند

, نگذارید منافقین در لباس شخصیت‌های مملکتی به انقلاب ضربه بزنند,

شهید محمدباقر جوادی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: من به‌عنوان برادر کوچک‌تر، به شما می­گویم که ای مردم حزب‌الله! نگذارید منافقین در لباس شخصیت‌های مملکتی، به انقلاب عزیزتان ضربه بزنند. چون اکثر منافقین، خودشان را خوب جلوه داده و در لباس این‌گونه افراد، از پشت به اسلام خنجر می­زنند و یک سری طرفدارانی هم دارند که اگر خوب فکر کنید؛ می­بینید که آنان هرگز برای تداوم انقلاب کاری نکرده­اند و خودشان را نیز بر حقّ می­دانند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه