اخبار داغ

با حضور تیراندازهای مطرح کشوری؛

مسابقات تیراندازی بنچ رست در بندرترکمن برگزار می شود

مسابقات تیراندازی بنچ رست در بندرترکمن برگزار می شود
مسول روابط عمومی ورزش و جوانان بندرترکمن از برگزاری مسابقات تیراندازی بنچ رست با حضور تیراندازهای مطرح کشور در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، علی روشن شمال با ذکراین خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت مبعث مسابقات تیراندازی بنچ رست رشته تفنگ بادی با  شرکت 30 تیرانداز از بهترینهای کشوراز استانهای گلستان، مازندران، سمنان، اصفهان و تهران در بندرترکمن برگزار می شود.

, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، علی روشن شمال با ذکراین خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت مبعث مسابقات تیراندازی بنچ رست رشته تفنگ بادی با  شرکت 30 تیرانداز از بهترینهای کشوراز استانهای گلستان، مازندران، سمنان، اصفهان و تهران در بندرترکمن برگزار می شود., شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی تصریح کرد:این مسابقات به مناسبت گرامیداشت مبعث رسول اکرم 7 و8 اردیبهشت در باشگاه تیراندازی بندرترکمن برگزار می شود لذا از عموم علاقمندان و ورزش دوستان جهت تماشای این دوره از رقابتها دعوت به عمل می اید.

, وی تصریح کرد:این مسابقات به مناسبت گرامیداشت مبعث رسول اکرم 7 و8 اردیبهشت در باشگاه تیراندازی بندرترکمن برگزار می شود لذا از عموم علاقمندان و ورزش دوستان جهت تماشای این دوره از رقابتها دعوت به عمل می اید.,

شایان ذکراست این مسابقات در باشگاه تیراندازی شهرستان جنب سالن ورزشی امام رضا برگزار می شود.

, شایان ذکراست این مسابقات در باشگاه تیراندازی شهرستان جنب سالن ورزشی امام رضا برگزار می شود.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه