اخبار داغ

کمتر از یک ماه مانده به انتخابات رخ داد؛

ظهور دوباره تبعات سوء مدیریت ابتکار در حل بحران ریزگردها/ از تعطیلی مدارس قصرشیرین تا کاهش دید افقی در نواحی مرزی کرمانشاه

ظهور دوباره تبعات سوء مدیریت ابتکار در حل بحران ریزگردها/ از تعطیلی مدارس قصرشیرین تا کاهش دید افقی در نواحی مرزی کرمانشاه
در شرایطی که کمتر از یک ماه به انتخابات ریاست جمهوری مانده است، باز هم تبعات سوء مدیریت دولتی ها در حل معضل ریزگردها ظهور کرده که می تواند بر آرای حسن روحانی تاثیر منفی بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، کمتر از یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری باز هم معضل محیط زیستی ریزگردها گریبان بخشی از استان کرمانشاه را گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

بر اساس این گزارش مدارس قصرشیرین به دلیل بروز ریزگردها تعطیل شده اند.

,

 

,

منوچهر حسینی مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین به الوند خبر گفته است: امروز دو شنبه چهارم اردیبهشت ماه، به علت حجم بالای گرد و خاک معلق در هوا کلیه مدارس قصرشیرین در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل است.

, الوند خبر,

 

,

همچنین در دیگر نقاط مرزی استان نیز وضعیت چندان مناسب نیست.

,

 

,

پروانه صفری مدیر روابط عمومی هواشناسی استان کرمانشاه گفته است: همچنین دید افقی در سومار به ۳۰۰۰ متر و در شهرستان سرپل ذهاب به ۶۰۰۰ متر رسیده است.

,

 

,

به گزارش مرصاد، تعطیلی مدارس در شهر مرزی قصرشیرین و آلودگی در بخشی دیگر از نقاط مرزی در حالی رخ می دهد که سازمان محیط زیست دولت یازدهم تحت مسئولیت معصومه ابتکار ناتوان از حل ریزگردها بوده است.

, مرصاد,

 

,

این معضل در استان های دیگر نیز تبعات زیادی به دنبال داشته است که یکی از نمونه های بارز آن در خوزستان رخ داد.

,

 

,

با این وجود بروز چنین مشکلی در استان کرمانشاه در کمتر از یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری می تواند بر میزان آرای حسن روحانی تاثیر منفی فراوانی بگذارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه