اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی:

ایجاد حدود 2هزار شغل توسط کمیته امداد در سال گذشته/ کسب رتبه نخست این نهاد در حوزه اشتغال

ایجاد حدود 2هزار شغل توسط کمیته امداد در سال گذشته/ کسب رتبه نخست این نهاد در حوزه اشتغال
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: کمیته امداد برای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، در سال گذشته یک هزار و ۹۷۹ فرصت شغلی ایجاده کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان؛ اظهارکرد: کمیته امداد برای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و با مدیریت جهادی و رویکرد خودکفایی، خوداتکایی، خودباوری و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت، در سال گذشته  یک هزار و ۹۷۹ فرصت شغلی ایجاده کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛,

 

,

وی افزود: اشتغال ایجاد شده در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، فعالیت های صنعتی، معدنی و خدمات با اعتباری بیش از ۲۲۷ میلیارد تومان بوده است.

,

 

,

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: با هدف فراهم کردن زمینه اشتغال مددجویان تحت حمایت، هفت هزار و ۹۱۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد در سال گذشته آموزش شغلی مقدماتی، کوتاه‌مدت، بلندمدت و ترویجی را فرا گرفتند که بیش از 783 میلیون تومان  در این خصوص هزینه شده است.
 

,
,

سلم آبادی با بیان اینکه تولید فرش یکی از عرصه‌های فعالیت مداوم خانواده‌های تحت حمایت در زمینه فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی است، افزود: سال گذشته مددجویان این نهاد یک هزار و ۵۷۰ متر مربع فرش دستباف تولید کرده اند که این تولیدات به ارزش بیش از 4میلیارد و 543 میلیون تومان به بازار عرضه شده است.
 

,
,

وی افزود: یک هزار و ۴۸۷ طرح قالیبافی برای مددجویان کمیته امداد از محل اعتبارات داخلی اجرا شده است که قالیبافان در این زمینه هزار و ۳۵۲ تخته فرش به متراژ پنج هزار و ۷۲۰ متر مربع تولید کرده اند؛ بسیاری از این تولیدات توسط کمیته امداد به مبلغ 3 میلیارد و 543 میلیون تومان فروخته شده است.

,

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ۷۹۲ وام قالیبافی از محل اعتبارات مشاغل خانگی نیز اعطا شده که در این کارگاه ها ۷۲۰ تخته فرش دستباف به متراژ یک هزار و ۸۵۰ متر مربع و به ارزش بیش از یک میلیارد تومان تولید شده است.

,

 

,

سلم آبادی اظهارکرد: همچنین کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی هم کمیته امداد را با توجه به ایجاد بیشترین اشتغال ایجاد شده در سال گذشته و اختصاص بیش از ۵۰ در صد از مشاغل ثبت شده در سامانه رصد به این نهاد، در میان دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان به عنوان رتبه نخست معرفی کرده است.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه