اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان زنجان:

برنامه مدون حجت الاسلام رئیسی تا زمان مناظرات اعلام می شود/سخنرانی جلیلی در حمایت از رئیسی در زنجان

برنامه مدون حجت الاسلام رئیسی تا زمان مناظرات اعلام می شود/سخنرانی جلیلی در حمایت از رئیسی در زنجان
رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان زنجان گفت: تا کنون هیچ یک از کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه مدونی ارائه نکرده است اما تلاش می شود تا زمان مناظرات تلویزیونی برنامه های آقای رئیسی ارائه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، مصطفی طاهری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات به عنوان یکی از برکات نظام اسلامی محسوب می شود که یکی از مزیت های آن مطالبه گری مردم است و مردم می توانند خواسته های به حق خود را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه با توجه به شعارها و تبلیغاتی که از سوی کاندیداها انجام می شود مردم به کاندیدای مورد نظر خود بله یا خیر می گویند، ادامه داد: اگر خواسته های مردم آگاهانه تر بوده و مردم برای حضور گسترده اعلام آمادگی کنند، این روحیه مطالبه گری افزایش می یابد.

,

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان زنجان بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه اقشار جامعه با حضور پرشور در انتخابات می توانند نزدیکترین فرد به خواسته های خود را انتخاب کرده و نسبت به سرنوشت کشور خود بی اعتنا نباشند.

,

طاهری با بیان اینکه باید مطالبات جدی و حقیقی مردم با توجه به مشکلات کشور تبدیل به یک مطالبه عمومی شود، تصریح کرد: اگر این خواسته ها غبارآلود نشده و دید کلان به مردم داده شود، تاثیرگذار تر است.

,

وی انتخابات نظام اسلامی را بر اساس مردم سالاری عنوان کرد و گفت: انتخابات کشور همواره به صورت قابل قبولی برگزار شده است و باید تلاش شود تا همچون دوره های گذشته حضور مردم گسترده و پرشور باشد.

,

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان زنجان از تشکیل ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان زنجان خبر داد و گفت: تلاش می شود تا در ایام تبلیغات از شخصیت های مهم برای سخنرانی دعوت شود.

,

*احتمال حضور حجت الاسلام رئیسی در زنجان

,

طاهری با اشاره به احتمال حضور حجت الاسلام رئیسی در زنجان، گفت: با توجه به اعلام زمان مناظرات تلاش می شود تا وی در زنجان حضور یابد.

,

وی با بیان اینکه سعید جلیلی نیز در حمایت از حجت الاسلام رئیسی هفته آینده در زنجان حضور می یابد، ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای سخنرانی افراد و شخصیت ها در استان انجام می شود.

,

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان زنجان در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران زنجانی در خصوص ارائه برنامه مدون از سوی رئیسی، ادامه داد: تا کنون هیچ یک از کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه مدونی ارائه نکرده است اما تلاش می شود تا زمان مناظرات تلویزیونی برنامه های آقای رئیسی ارائه شود.

,

طاهری در خصوص محل برگزاری این نشست نیز در پاسخ به یکی از خبرنگاران گفت: ما افتخار می کنیم که خبرگزاری فارس از ما حمایت می کند اما هر رسانه ای که پیشگام باشد، جلسات را می توانیم در رسانه های دیگر نیز برگزار کنیم.

,

 

,

*معیار، انتخاب افراد سالم، انقلابی، توانمند و متخصص است

,

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه چرا حجت الاسلام رئیسی از وزرای دولت های نهم و دهم در برنامه های ستاد خود استفاده می کند و آیا این امر ریسک برای رئیسی نیست، گفت: معیار، انتخاب افراد سالم، انقلابی، توانمند و متخصص است که ممکن است این افراد در کابینه دولت های دهم و یازدهم نیز باشد.

,

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان زنجان در پاسخ به این سئوال که با توجه به این بیشترین دستورات صادر شده از سوی رئیسی قضایی بوده و تجربه اجرایی ندارد،ممکن است برنامه های وی را تحت تاثیرقرار دهد، بیان داشت: آقای روحانی هم حقوق دان بود و از کار اجرایی سررشته نداشت، مهم تفکرات راهبردی و کلان است که خوشبختانه آقای رئیسی دارای تفکرات راهبردی خوبی هستند.

,

طاهری در خصوص تغییر رئیس ستاد رئیسی نیز در چند نوبت در پاسخ به خبرنگار صدای زنجان گفت: ابتدا نفرات ستاد رئیسی شورایی بود و این گمانه زنی های رسانه ها اینگونه نشان داد که این تغییرات صورت گرفته است در این شورا سه نفر بودند که در نهایت نیکزاد به عنوان رئیس ستاد انتخاب شد.

,

وی در پاسخ به این سئوال که چرا رئیسی میثاق نامه جمنا را امضا نکرد، گفت: این سئوال را جمنا می تواند پاسخ دهد اما باید گفت که رئیسی تنها به دعوت جمنا به عرصه انتخابات نیامده است و تشکل ها و گروه های مختلفی از وی دعوت کرده اند اگر چه جمنا پر رنگ تر بود.

,

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در استان زنجان در پاسخ به سئوال یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص اعلام نزدیکی برخی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا به رئیسی، گفت: حدود 20 کاندیدا تا کنون برای چاپ عکس های خود با حجت الاسلام رئیسی اعلام کرده اند جواب ما هم منفی نبوده است.//ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه