اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی کشور:

اولین درس پای مکتب شهدا احساس مسئولیت است + عکس

اولین درس پای مکتب شهدا احساس مسئولیت است + عکس
مسئول بسیج دانشجویی کشور گفت: فرهنگ سیاسی انقلاب اسلامی و اولین درس پای مکتب شهدا احساس مسئولیت است جوانان انقلابی این مرز و بوم پای مکتب شهدا،این کج روی ها را درست می کنند وبا مرور فرهنگ سیاسی شهدا به میدان می آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک دومین کنگره بزرگداشت135 دانشجوی شهید استان لرستان با حضور جمعی از مسئولین کشوری،استانی و تعدادی از خانواده های شهدا و دانشجویان در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه خرم آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

محمدی فر؛دبیر ستاد کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوهدف ازبرپایی این کنگره راتجلیل از مقام شامخ 135 شهید دانشجوی استان لرستان ، جایگاه والای شهادت و هم چنین تجلیل از خانواده های شهدا،ترویج و اشاعه فرهنگ والای شهادت و روحیه جهادی عنوان کرد.

,

وی بیان کرد: این کنگره به همت اعضای کنگره ،با حضور رؤسای دانشگاه های سراسر استان ،مدیران استانی ، بنیاد شهید استان وبسیج دانشجویی به میزبانی سپاه ناحیه خرم آباد برگزار شده است.

,

شهدای دانشجوی لرستان

, شهدای دانشجوی لرستان,

در این مراسم آیت الله میرعمادی؛نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به بخشی از بیانات امام خامنه ای(مدظله العالی) که فرمودند: هرکجا ما با روحیه انقلابی وارد شدیم پیروز شدیم و هر کجا از روحیه انقلابی غفلت کردیم شکست خوردیم اظهار داشت:

,

دشمنان با به کار بستن جنگ فرهنگی،اقتصادی،سیاسی،نظامی و به تعبیر خودشان همه ی گزینه روی میز است تلاش می کنند که به انقلاب ضربه بزنند و در این شرایط تنها با روحیه ی انقلابی،مدیریت انقلابی،شجاعت و شهامت می توان در مقابل آن ها ایستاد.

,

وی تأکید کرد:اگر بخواهیم با تحریم مقابله نیم نیازمند مدیران انقلابی و دولتی انقلابی هستیم،چراکه تحریم ها تنها با روحیه انقلابی و مدیران انقلابی قابل شکستن است.

,

آیت الله میرعمادی آگاهی بخشی و بصیرت در جامعه،ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و وظیفه شناسی را سه سیاست مهم ائمه(ع) در زمان حکومتشان برشمرد.

,

در بخش دیگری از این کنگره داود گودرزی؛مسئول بسیج دانشجویی کشوربا بیان این که فرهنگ سیاسی انقلاب اسلامی پر از احساس مسئولیت است گفت:در اوایل انقلاب جوانانی از روستاهای صعب العبور همین استان ها حرف امام (ره) را شنیده ، دشمن را دیده و احساس مسئولیت کردند و به مقابله برخاستند.

,

گودرزی افزود: قرار نبود که شهدا این جوانان پر پر شوند و عده ای زندگی اشرافی برای خود درست کنند و احساس نکنند که خادم این مردم اند و پشت تریبون ها قرار بگیرند و به مردم دروغ بگویند.

,

مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به این که اولین درس پای مکتب شهدا احساس مسئولیت است تأکید کرد:جوانان انقلابی این مرز و بوم پای مکتب شهدا،این کج روی ها را درست می کنندچراکه جوان ایرانی ساکت و منفعل نیست و باقدرت،امید و با مرور فرهنگ سیاسی شهدا به میدان می آید.

,

گودرزی یادآورشد:باید با تمام وجود اعتقاد داشت که شهدا زنده اند شما برای ارزش های انقلاب اسلامی و الهی کار می کنید از شهدا مدد بخواهید قطعاً کمک می کنند چون شهدا با اهل بیت(ع) هستند.

,

شهدای دانشجوی لرستان0

, شهدای دانشجوی لرستان0,

رحیم زاده؛ نماینده وزیر علوم گفت:شهدا سرمایه های اصلی ما هستند و از سرمایه باید امروز و در لحظه استفاده کرد چراکه سرمایه برای خرج کردن و استفاده کردن است.

,

وی اظهار داشت:این یادواره ها برای یادآوری یک سری نکته ها برای ماست،نباید تنها با چند آهنگ احساسی شد و بعد از مراسم همه چی فراموش شود، باید یاد شهید ،راه شهید و رسم شهید را ادامه داد.

,

در پایان مراسم از شش کتاب با عناوین شهدای دانشجوی استان لرستان رونمایی و از استاد تیموری مؤلف این شش اثر تجلیل شد.

,

هم چنین در این مراسم بزرگداشت شهدای دانشجو، ازخانواده شهیدان باقری،گودرزی،معظمی گودرزی،ارکیان،حاتمی، ارکبان ، گل خاتون بانی ،حیدری مقدم ،شفیعی ،کرمی، زاهدی ، به نمایندگی از 135خانواده شهید تقدیر شد.

,

به ارواح آسمانی شهیدان ابوالقاسم ،محمد نبی و محمود باقری از شهرستان ازنا،علی محمد حاتمی از شهرستان کوهدشت،محمد ارکبان وارکیان از درود،شفیعی از خرم آباد،منوچهر کرمی خرم آباد،نیازعلی گل خاتون بانی از دلفان،حیدری مقدم الشتر،سید الشمین الله زاهدی از خرم اباد،محسن گودرزی از الیگودرز،تیمور معظمی گودرزی ازبروجرد، و 135 شهید دانشجو لرستان سلام و صلوات می فرستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه