اخبار داغ

فرماندار مهدیشهر:

آرای مردم در انتخابات حق‌الناس است

آرای مردم در انتخابات حق‌الناس است
فرماندار مهدیشهر آرای مردم را حق الناس و صیانت از آن را وظیفه مجریان برگزاری انتخابات دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، حسن ارگی در جلسه توجیهی و آموزشی کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین که در سالن اجتماعات ولایت فرمانداری برگزار شد، تلاش همه جانبه برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را خواستار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی آرای مردم را حق الناس و صیانت از آن را وظیفه مجریان برگزاری انتخابات دانست و اظهار کرد: هر دیدگاه و سلیقه‌ای مطابق با قانون اساسی و چارچوب‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مجریان برگزاری انتخابات محترم خواهد بود.

,

فرماندار مهدیشهر بر برگزاری انتخاباتی پرشور و توأم با همراهی و همدلی تاکید کرد و ادامه داد: تکیه بر قانون و رعایت اصول اخلاقی از اولویت های برگزاری انتخابات پرشور باید باشد.

,

ارگی همچنین از کانیدای انتخابات شوراهای شهر و روستا خواست از تخریب یکدیگر بپرهیزند و قانون را رعایت کنند و اگر کاندیدایی نسبت به قوانین اطلاع کافی ندارد، قوانین و مقررات انتخابات را مطالعه کند.

,

وی با تاکید بر ارائه برنامه‌های منطقی، اصولی و راهگشا در شوراها توسط کاندیدا، افزود: باید گام‌های اثرگذار و موثری برای مردم شهرستان مهدیشهر برداشته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه