اخبار داغ

امام جمعه احمدآباد:

حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی اولین قدم تحقق شعار سال است

حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی اولین قدم تحقق شعار سال است
امام جمعه احمدآباد با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، اولین قدم در تحقق آن را حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اسلامشهرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید طبائی در بیست و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش احمدآباد مستوفی گفت: سه ماه رجب، شعبان و رمضان ماه های پربرکتی اند که باید از برکات این ماه ها استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهرخبر,

وی  با اشاره به نامگذاری سال از طرف مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان اقتصاد مقاومتی  تولید و اشتغال خاطر نشان کرد:  اولین قدم در تحقق شعار سال اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری  حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی است، مسئولین باید بستر های لازم جهت جذب سرمایه  و سرمایه گذار به بخش احمدآباد مستوفی را فراهم کنند  .

,

امام جمعه احمدآباد با تاکید بر شناسایی واحدهای تولیدی و حمایت از این واحدها خاطر نشان کرد: دشمنان قصد دارند  با طرح ها و نقشه هایشان  کشور را به لحاظ اقتصادی و تولیدی متضرر سازند مسئولین باید با تحقق شعار سال نسبت به خنثی سازی این حربه دشمن اقدام کنند.

,

وی با اشاره به دو انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات باید قانون را به طور کامل رعایت کنند و در برابر قانون تسلیم باشند، داوطلبان انتخابات نباید زودتر از موعد مقرر تبلیغات انجام دهند.

,

وی اضافه کرد :دست اندرکاران انتخابات نیز باید  ضمن رعایت قانون، از آرای مردم محافظت کنند و نباید از کاندیدای خاص جانبداری کنند.

,

قابل ذکر است در این جلسه  موارد زیر به تصویب اعضا رسید: اقدام و پیگیری در خصوص راه اندازی دارالقرآن و تلویزیون شهری و همچنین ساماندهی گلزار شهدا با حمایت مالی متولی آرامگاه توسط شهرداری، هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم توسط شهرداری در خصوص انتقال قبرستان احمدآباد مستوفی به بیرون شهر (سعید آباد)، پیگیری و مکاتبات لازم در خصوص استقرار و حضور پلیس راهور در بخش احمدآباد، پیگیری در خصوص برگزاری جلسات شورای اداری شهرستان در بخش احمدآباد، حمایت و هماهنگی جهت برطرف سازی مسایل و مشکلات کارگاههای تولیدی و موانع گسترش تولید و توسعه و اشتغال وجذب سرمایه گذاران در سطح بخش، ارائه طرح ها و پیشنهادها در خصوص برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه