اخبار داغ

مدیر روابط عمومی نهاد نماز جمعه استان قم خبر داد:

ایجاد جایگاه ویژه خبرنگاران در مصلی قم

ایجاد جایگاه ویژه خبرنگاران در مصلی قم
مدیر روابط عمومی نهاد نماز جمعه استان قم با اشاره به اینکه مصلی قطب خبری است، گفت: سعی کرده ایم در جایگاه 2 مصلی برای خبرنگاران جایگاه ویژه ای در نظر بگیریم تا خبرنگاران در آنجا برای انتشار اخبار نمازجمعه مستقر شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سایت خبری فرهنگ نگار،محسن زارعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری معاون فرهنگی نماز جمعه استان قم با اشاره به برخی فعالیت های نهاد نماز جمعه در خصوص خبرنگاران، اظهار داشت:نهاد نماز جمعه در ماه های گذشته ارتباط مناسبی با خبرنگاران و خبرگزاری ها برقرار کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری فرهنگ نگار, سایت خبری فرهنگ نگار,

وی ادامه داد:مقام معظم رهبری در بیانات خود در دیدار با ائمه جماعات سراسر کشور فرمودند که مصلی و نماز جمعه  باید به عنوان یک رسانه باشد.

,

مدیر روابط عمومی نهاد نماز جمعه استان قم با اشاره به اینکه مصلی یک قطب خبری است، گفت: دشمن به دنبال این می باشد که مردم خود را در یک روز در یک مکان خاص جمع آوری کند در حالی که این نعمت بزرگ در ایران هر هفته برپا می شود که باید از آن استفاده کنیم.

,

وی خاطرنشان شد: سعی کرده ایم در جایگاه 2 مصلی برای خبرنگاران جایگاه ویژه ای در نظر بگیریم تا خبرنگاران در آنجا برای انتشار اخبار نمازجمعه مستقر شوند.

,

زارعی در دامه بیان داشت: در حال تلاش هستیم تا امکان مورد نیاز و ویژه خبرنگاران را هم در این جایگاه مستقر کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه