اخبار داغ

معاون اجتماعی فرهنگی ائمه جمعه استان قم:

نمایشگاه "مردم باید بدانند" در مصلی برگزار می شود

نمایشگاه "مردم باید بدانند" در مصلی برگزار می شود
معاون اجتماعی فرهنگی ائمه جمعه استان قم از برگزاری نمایشگاه" مردم باید بدانند" به مدت 4 روز همراه با اکران فیلم های محمد رسول الله، نبرد خلیج فارس و ماجرای نیمروز در مصلی قم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری فرهنگ نگار، حجت الاسلام و المسلمین جواد رهبر پیش از ظهر امروز در نشست خبری در دفتر مدیریت مصلی با اشاره به نمایشگاه"مردم باید بدانند" اظهار داشت: در راستای تبیین دستاوردهای هسته ای و اهمیت آن در عرصه های گوناگون (کشاورزی، پزشکی، محیط زیست، اشتغال و.. برای عموم مردم نمایشگاهی جامع در مصلی قم برپا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری فرهنگ نگار, سایت خبری فرهنگ نگار,

وی ادامه داد: این نمایشگاه با تحت عنوان "مردم باید بدانند" از تاریخ 5/2/96 به مدت 4 روز کار خود را شروع خواهد کرد.

,

معاون اجتماعی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم با اشاره به عنوان این نمایشگاه، گفت: عنوان این نمایشگاه از کلام رهبری که فرمودند ملت باید بدانند گرفته شده است؛ در این نماشگاه بحث های روشنگری به دور از بحث های سیاسی و انتخاباتی مطرح خواهد شد.

,

وی افزود: این نمایشگاه دارای 12 غرفه می باشد که با عنوان های یادمان شهدا،سیر تاریخی مذاکرات، استکبار ستیزی، شهدای هسته ای ، فتنه و تحریم، دستاوردهای برجام، مسائل امنیتی در هسته ای، اقتصاد، فنی و علمی، محصولات و غرفه کودک فعالیت خواهد کرد.

,

حجت الاسلام و المسلمین رهبر در ادامه به قالب های غرفه ها اشاره کرد و بیان داشت: غرفه های فیلم و کلیپ های اختصاصی خود را دارند و همچنین دارای راوی هم برای ذکر مطالب می باشند.

,

وی ابراز داشت:  در این شب ها بعد از نماز مغرب و عشاء فیلمی بصورت رایگان برای عموم نمایش داده خواهد شد؛ فیلم محمد رسول الله روز سه شنبه ، فیلم نبرد خلیج فارس روز چهارشنبه و فیلم ماجرای نیمروز  روز پنج شنبه اکران می شود.

,

معاون اجتماعی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم با اشاره به اینکه روز جمعه همایشی در مصلی برپا خواهد شد، خاطرنشان شد: این همایش برای خاتمه نمایشگاه می باشد که از ساعت 18 تا 20 برگزار خواهد شد.

,

وی ادامه داد: در این همایش شخصیت های کشوری و پدر شهید شهریاری سخنرانی خواهند کرد همچنین در این همایش فعالان فرهنگی کشوری و استانی به همراه نخبگان علمی و فرهنگی استان حضور دارند.

,

حجت الاسلام و المسلمین رهبر با اشاره به اینکه نمایشگاه از ساعت 17 برای بازدید آماده است، گفت: برای برپایی این نمایشگاه دو ماه تلاش شده است و آمادگی این را داریم که این نمایشگاه را در شهرستان و استان های دیگر اجرا کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه