اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز زنجان خبر داد؛

بهره مندی 65.6 درصدی جمعیت روستایی زنجان از گاز طبیعی/شمار مشترکان گاز طبیعی در زنجان به مرز 300 هزار مشترک رسید

بهره مندی 65.6 درصدی جمعیت روستایی زنجان از گاز طبیعی/شمار مشترکان گاز طبیعی در زنجان به مرز 300 هزار مشترک رسید
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در حال حاضر 99.4 درصد جمعیت شهری و 65.6 درصد جمعیت روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سعید عسگریان امروز در گفت و گو با عصر زنجان،با بیان اینکه 366 هزار و 342 خانوار شهری و روستایی در استان زنجان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند، اظهار کرد: در حال حاضر 99.4 درصد جمعیت شهری 65.6 درصد جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی از اضافه شدن 17 هزار و 195 مشترک جدید؛ به جمع مشترکین گاز طبیعی در سال گذشته خبر داد و گفت: با این میزان پذیرش اشتراک؛ شمار مشترکان گاز طبیعی در استان زنجان؛ به 297 هزار و 895 مشترک رسیده است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکان گاز طبیعی را از افتخارات و از مهم‌ترین وظایف شرکت گاز استان زنجان دانست و افزود: با تلاش کارکنان و همکاری و تعامل سازنده مردم شریف و مسئولان استانی و محلی، سال گذشته بیش از 613 کیلومتر شبکه گذاری در استان انجام شده است که با احتساب این میزان، کل شبکه گازرسانی در استان به 5 هزار و 448 کیلومتر رسیده است.

,

عسگریان با اعلام اینکه در حال حاضر از 21 شهر استان، 20 شهر بهره مند از نعمت گاز طبیعی است؛ به توسعه گازرسانی به مناطق روستایی استان زنجان اشاره و تصریح کرد: در بخش گاز رسانی به روستاها نیز؛ از 909 روستای استان، 377 روستا از گاز طبیعی بهره مند شده اند که 57 مورد آن پارسال به انجام رسیده است.

,

وی از برنامه ریزی انجام شده برای بهره مندی همه شهروندان شهری خبر داد و با اشاره به اینکه در صورت تامین به موقع اعتبارات، پروژه های گاز رسانی مشمول بند «ق» تبصره 2 قانون بودجه که از سال 93 آغاز شده و تا پایان سال 96 به پایان می رسد، افزود: پس از پایان عملیات گازرسانی به این روستاها، جمعیت تحت پوشش بخش روستایی استان به 84 درصد افزایش می یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه