اخبار داغ

آیین نمادین هفته سلامت در دلیجان به روایت تصویر

آیین نمادین هفته سلامت در دلیجان به روایت تصویر
آیین نمادین هفته سلامت با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان ، دانش آموزان و معلمان در آموزشگاه نجمه برگزار شد.rn
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام دلیجان؛ رفیعی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان در این مراسم با گرامیداشت فرارسیدن هفته سلامت، به اهمیت کار سفیران سلامت در مدارس اشاره کرد و گفت: ایجاد آگاهی لازم به اولیا و دانش آموزان در زمینه های بهداشتی یکی از وظایف بسیار مهم سفیران سلامت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

وی با بیان اینکه انسان سالم محور توسعه است بیان کرد: اگر توجه کافی به مسئله سلامتی جسم و روح وجود نداشته باشد جان انسان ها به راحتی تهدید خواهد شد و سرمایه سلامتی انسان به خطر می افتد.

,

رفیعی شعار امسال هفته سلامت را زندگی سالم و بانشاط اعلام کرد و گفت : سبک و روش جدیدی که امروز به واسطه پیشرفت عظیم تکنولوژی در زندگی انسان ها به وجود آمده است عوارضی خطرناک داشته که سلامتی انسان ها را تهدید می کنند.

,

در این مراسم دانش آموزان با اجرای برنامه های شاد و متنوع سرود، تئاتر، شعر و دکلمه و طناب زنی و حرکات ورزشی، هفته سلامت را گرامی داشتند.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه