اخبار داغ

نماینده بناب در نطق میان دستور:

رکود اقتصادی باعث شده غنی و فقیر گریان باشند/ حفظ نظام بدون توجه به مطالبات به حق مردم مقدور نیست

رکود اقتصادی باعث شده غنی و فقیر گریان باشند/ حفظ نظام بدون توجه به مطالبات به حق مردم مقدور نیست
نماینده بناب به برخی مشکلات اجتماعی جامعه مثل بالا رفتن سن ازدواج، بالا رفتن آمار طلاق، اشاره کرد و گفت: رکود اقتصادی باعث شده غنی و فقیر گریان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب ضیاء اله اعزازی قبل از ظهر امروز در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، ضمن تبریک مبعث  رسول اکرم(ص)، خطاب به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و قوای مجریه و قضایه، گفت: باید به مشکلات مردم توجه کنیم  زیرا حفظ نظام بدون توجه به مطالبات به حق مردم، مثل نیازهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مقدور نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

نماینده بناب با بیان اینکه خطر جدی برای نظام احساس می کنم،  افزود: وقتی رهبر  معظم انقلاب می فرمایند، نظام شرمنده ی جوانان است پس تکلیف برای قوای سه گانه مشخص است، بنابراین باید مسئله فقر، فساد و بیکاری را دنبال کنیم.

,

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: برخی از مردم توانائی پرداخت قبوض آب، برق، گاز و حتی عده ای توانایی کسب نان خالی برای خانواده خود را هم ندارند و هنگامی که این افراد پیش ما می آیند احساس شرمندگی می کنیم، بنابراین خواهشمندیم فکری به حال بلاتکلیفی جوانان تحصیل کرده و قشر بیکار جامعه بکنید.

,

اعزازی به برخی مشکلات اجتماعی جامعه مثل بالا رفتن سن ازدواج، بالا رفتن آمار طلاق، اشاره کرد  و گفت: رکود اقتصادی باعث شده غنی و فقیر گریان باشند.

,

عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ملت ایران خواست که از فرصت انتخابات به خوبی استفاده و به کاندیدایی که برنامه خوبی برای حل مشکلات کشور دارند، رأی دهند و با حضوری باشکوه دشمنان ایران اسلامی را ناامید کنند.

,

نماینده بناب از انباشته شدن پرونده ها بخصوص پرونده های خانوادگی در دادسراها  و دادگاه انتقاد کرد و خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: آقای لاریجانی مدت زمان طولانی رسیدگی به پرونده ها در برخی مواقع باعث ایجاد عواقب ناگوار می شود، بنابراین باید برنامه جدی تری داشته باشید.

,

نماینده بناب ضمن قدردانی از وزیر بهداشت بابت تامین نیازهای شهرستان بخصوص پزشک متخصص، تأکید کرد: درخواست دارم عملیات جایگزین بیمارستان بناب تسریع گردد.

,

این نماینده مجلس با اشاره به عدم تکمیل پروژه ملی میدان معلم خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای آخوندی مردم بناب در خصوص این پل به شدت گله مند هستند، بنده بارها این موضوع را پیگیری کرده ام ولی متأسفانه نتیجه مطلوبی نگرفته ام.

,

وی ضمن قدردانی از وزیر نیرو بابت سفر به شهرستان بناب، درخواست کرد: پروژه  آبرسانی به دشت بناب در روستای چپقلو، قره قشلاق و روستای حاج مصیب را هر چه سریعتر به بهره برداری برساند.

,

نماینده بناب خطاب به وزیر کشور گفت: بیش از ۱۰ سال است که روستاهای قره چپق، آخوند قشلاق و قرای پنجگانه، خانه برق، خوشه مهر، چلغائی، زاوشت و چپقلو منتظر تصمیم وزرات کشور در خصوص تبدیل این روستاها به شهر هستند.

,

وی با بیان اینکه مردم بناب در بخش سرمایه گذاری فعالیت چشمگیری دارند، خطاب به وزیر صنعت و معدن گفت: شهرک صنعتی بناب بعد از تبریز دومین شهرک صنعتی استان می باشد بنابراین این شهرستان نیاز شدید به شهرک صنعتی دوم را دارد، که امیدواریم دولت همکاری لازم را کرده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه