اخبار داغ

مسابقه بین المللی نقاشی در مشهد برگزار می شود/ ارسال هشت هزار نقاشی به مسابقه نقاشی ۲۰۱۷

مسابقه بین المللی نقاشی در مشهد برگزار می شود/ ارسال هشت هزار نقاشی به مسابقه نقاشی ۲۰۱۷
مدیر فرهنگسرای کودک و اینده از برگزاری مسابقه بین المللی نقاشی در مشهد خبر داد و افزود: این مسابقه از سری برنامه های مشهد ۲۰۱۷ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید صادقی در گفتگو با خبرنگار مشهد پیام عنوان کرد: در راستای برنامه مشهد 2017 مسابقه بین المللی نقاشی با موضوع مسجد را معاونت فرهنگی شهرداری مشهد و دبیرخانه مشهد 2017 در شهرداری و فرهنگسرای کودک و آینده طراحی و اجرایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

 

,

وی با بیان اینکه این مسابقه در رده سنی 4 تا 15 سال در سه گروه برگزار می شود ادامه داد: برای فراخوان این مسابقه نقاشی در داخل کشور با اداره بهزیستی و آموزش کشور رایزنی های انجام دادیم و پیگیر هستیم که سیتم بهزیستی کشور و وزرات آموزش پرورش این مسابقه را به مهد ها و مدراس خود اعلام کنند.

,

 

,

وی اظهار کرد: فرهنگسرای کودک جشنواره برگزار کرده و حدود 500 نفر در این جشنواره حضور یافتند که این 500 نفر نیز بسته خوبی برای فراخوان این مسابقه است همچنین تلاش کردیم با شناسایی تشکل های مردمی از ظرفیت تشکلهای  بهرمند شویم.

,

 

,

مدیر فرهنگسرای کودک و آینده با بیان اینکه از ظرفیت تشکلهای مردمی و مذهبی برای اعلام فراخوان این مسابقه استفاده کردیم،  بیان کرد: در بخش بین الملل نیز از طریق سازمان ارتباط اسلامی اقدام کردیم و در 80 کشور که رایزن فرهنگی داریم پوستر وتیزر این مسابقه ارسال شده است.

,

 

,

صادقی عنوان کرد: پوستر این مسابقه به سه زبان طراحی شده است و در هر رده سنی به سه نفرجایزه برنده اعلام خواهد شد که به نفر اول 100 دلار نفردوم 600 دلار و نفر سوم 300 دلار اهدا می شود همچنین به شش نفر از هر ردهخ سنی که از شوی هیات داوران قابل تقدیر اعلام شوند لوح یاد بود و یک جلد کتاب چاب شده آثار برگزیدهگان اهدا می شود که دبیرخانه در نظر دارد به همه تمامی شرکت کنندگان تایید اولیه را کسب کنند یک لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه اختتامیه این مسابقه احتمالا اوخر تیرماه روزمسجد گوهرشاد یا اوخر مرداماه روز جهانی مسجد برگزار می شود ابراز کرد: علاقمندان می توانند تا 15 خرداد ماه آثار خود را به آدرس سایت www.m-icpc.com به آدرس تلگرامی @micpc_bot ارسال نمایند.

, www.m-icpc.com, www.m-icpc.com, micpc_bot,

 

,

مدیر فرهنگسرای کودک و اینده ادامه داد: تا کنون بیش از هشت هزار نقاشی به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده است که حدود 200 اثرخارجی اند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه