اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

رئیسی و قالیباف سوابق درخشانی دارند/ آیت‌الله رئیسی می‌تواند پرچمدار مبارزه با فساد باشد

رئیسی و قالیباف سوابق درخشانی دارند/ آیت‌الله رئیسی می‌تواند پرچمدار مبارزه با فساد باشد
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به ویژگی‌های کاندیداهای جبهه مردمی گفت: رئیسی و قالیباف سوابق درخشانی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ویژگی‌های کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: آقای قالیباف سال‌ها در حوزه اجرایی سابقه داشته و از کارنامه روشنی نیز برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه کاندیداهای جبهه مردمی خواستگاه مشترکی دارند، عنوان کرد: این دو کاندیدا از نیروهای توانمند کشور هستند و هیچ نیازی به اثبات خود ندارند چرا که سالها در جایگاه‌های مختلف خدمت‌رسانی کرده‌اند.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی از سابقه خوب، طولانی درخشانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: ایشان در قوه قضائیه سالها خدمت کرده و سازمان بازرسی کل کشور در دوران ایشان متحول شد.

,

وی بیان کرد: بنده آقای رئیسی را از نزدیک می شناسم و ایشان زندگی شخصی فوق‌العاده روشن و سالمی دارند.

,

احمدی با تاکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی می‌توانند پرچمدار مبارزه با فساد باشد، تصریح کرد: این بزرگترین ویژگی آقای رئیسی است چرا که سابقه ایشان این موضوع را نشان  می‌دهد.

,

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد یکی از خواسته‌های اساسی مردم است، اظهار داشت: عمل‌گرایی نیز از ویژگی‌های آقای قالیباف است، ایشان تیم خوبی را همراه خود دارد و ارتباطات خوبی داشته و میدان‌های مختلفی را تجربه کرده است و کشور را در حوزه‌های اجرایی به خوبی می‌شناسد.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای قالیباف از نیروهای جنگ و مقاومت است، عنوان کرد: در کل هر یک از کاندیداها ویژگی‌های خاص خود را دارند.

,

وی گفت: خود آقای روحانی در حوزه روابط بین‌الملل و امنیتی تجاربی دارد و به نظرم شورای نگهبان به خوبی عمل کرده و سبد مناسبی را برای انتخاب مردم معرفی کرده است.

,

احمدی با بیان اینکه از سلایق مختلف در بین کاندیداها وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید از کار خوب شورای نگهبان تقدیر و تشکر کرد که به خوبی عمل کرده است.

,

وی با اشاره به جلسات نمایندگان مجلس با کاندیداهای جبهه مردمی ابراز کرد: بنده در هر دو جلسه حضور داشتم، جلسه بسیار خوبی بود و به نظرم در این دوره فضای رقابتی خوبی خواهیم داشت.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طرف مقابل نیز آقای جهانگیری در کنار اقای روحانی وجود دارد که سوابق اجرایی مختلفی را در کارنامه خود دارد، آقایان میرسلیم و هاشمی‌طبا نیز از سوابقی برخوردارند اما نظر بنده این است که این افراد بازیگران اصلی نخواهند بود.

,

وی اضافه کرد: بازی و رقابت اصلی بین سه گزینه یعنی آقایان رئیسی، قالیباف و روحانی خواهد بود.

,

احمدی با بیان اینکه باید دید جمنا چه تصمیمی در رابطه با کاندیدای نهایی خواهد گرفت، گفت: این موضوع به تعامل آقایان قالیباف و رئیسی بستگی دارد و باید چند روزی در این خصوص صبر کرد.

,

وی در مورد برنامه‌های کاندیداهای جبهه مردمی که در مجلس ارائه شده یادآور شد: برنامه‌های خوبی از ظرف این دو کاندیدا ارائه شد و به سوالات نیز به روشنی پاسخ می‌دادند و تیم‌های رسانه‌ای و مشاوره‌ای خوبی نیز در همراه این دو کاندیدا وجود دارد.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سه گزینه‌ای که ذکر کردم برای انتخابات بسیار جدی هستند و این از نقاط مثبت انتخابات پیش‌رو است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه