اخبار داغ

صبح امروز در سرایان؛

جشنواره سفیران سلامت و نوجوان سالم با حضور دانش آموزان برگزار شد

جشنواره سفیران سلامت و نوجوان سالم با حضور دانش آموزان برگزار شد
بمناسبت هفته سلامت جشنواره سفیران سلامت و نوجوان سالم صبح امروز با حضوردانش آموزان ومسئولین سرایان برگزارشد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سرایان بیدار، جشنواره سفیران سلامت با همکاری شبکه بهداشت و درمان درامروزصبح محل سالن سینما بعثت با حضور مسئولین ودانش آموزان شهرستان سرایان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار، ,

محمدکسمایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این جشنواره گفت : یکی از نعمت هایی که خداوند بزرگ به ما ارزانی داشته است نعمت سلامتی است که بایستی این نعمت و پایه های سلامتی و آنجه که می تواند باعث پایداری این نعمت در بین آحاد جامعه بشود را پاس بداریم و به نسل آینده انتقال بدهیم.

,

وی افزود: از مهمترین اهداف جشنواره سفیران سلامت ارتقاء سبک سلامت و تغییر نگرش دانش آموزان به کمک نیروی همسالان است، و ارتقاء سطح آگاهی و سواد بهداشتی، دریافت اطلاعات و مفاهیم بهداشتی و مهارت آموزشی جهت ارائه به سایر همسالان از دیگر اهداف این جشنواره است که گروه هدف آن دانش‌آموزان تمامی دوره های تحصیلی است.

,

شفاهی کارشناس تربیت بدنی آموزش وپرورش اظهارداشت: از بین 272 نفر شرکت کننده ، تعداد 257 اثر به جشنواره نوجوان سالم ارسال شده است و از بین 418 نفر شرکت کننده 298 اثر در جشنواره سفیران سلامت ارسال شده که بیشترین آثار ارائه شده از بین دانش آموزان مدارس شاهد فدک، شاهد شهید چمران و ریحانه النبی بوده است.

,

در پایان مراسم به کلیه شرکت کننده گان در جشنواره به رسم یادبود هدیه ای اهداء و از 6 نفر برتر استانی نوجوان سالم و 35 نفر برتر استانی سفیران سلامت مدیران و رابطین برتر هم تقدیر شد.

,

 

,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه