اخبار داغ

وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی،

داعش از ما عذرخواهی کرد!

داعش از ما عذرخواهی کرد!
وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گروه تروریستی داعش از این رژیم بابت حمله اشتباهی به جولان اشغالی عذرخواهی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ شبکه ده رژیم صهیونیستی به نقل از «موشیه یعالون»، وزیر سابق دفاع این رژیم اعلام کرد: گروه داعش یک‌بار به‌صورت اشتباهی به سمت جولان شلیک کرد و فوراً از ما بابت این اشتباه عذرخواهی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

«یعالون» در خصوص اتفاق اخیر صورت گرفته در جولان اشغالی اعلام کرد: اغلب حملات صورت گرفته به سمت جولان از طرف مناطق تحت کنترل دولت سوریه صورت می‌گیرد و تنها یک‌بار طی چند وقت اخیر از سوی گروه داعش به سمت جولان شلیک شد که فوراً این گروه بابت اشتباه صورت گرفته عذرخواهی کرد.

,

وی با انگشت اتها به‌سوی ایران اعلام کرد: این ایرانی‌ها هستند که به‌صورت مستمر به ما حمله می‌کنند و گروه داعش حتی یک‌بار هم به ما حمله نکرده است.

,

ارتش رژیم صهیونیستی جمعه گذشته اعلام کرد که سه خمپاره از سمت سوریه به مناطق تحت کنترل این رژیم در جولان اشغالی شلیک‌شده است که تلفاتی را در برنداشته است.

,

در مقابل رژیم صهیونیستی به این بهانه که این حمله از سوی دولت سوریه صورت رفته است، مواضع نیروهای ارتش سوریه را در استان قنیطره مورد هدف قراردادند.

,

منابع سوری در خصوص این موضع اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی مستقر د ارتفاع‌های «البو ندی» واقع در جولان اشغالی یک پایگاه سوری را در حومه استان قنیطره مورد هدف قرار داده است.

,

انتهای پیام/ روسیا الیوم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه