اخبار داغ

امام جمعه سرایان:

اعضای ستادهای تبلیغات اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند

اعضای ستادهای تبلیغات اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند
امام جمعه سرایان گفت: در تبلیغات انتخابات مسئولان ستادهای کاندیداها باید اخلاق‌مداری در موضوع تبلیغات را سرلوحه کار خود قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سرایان بیدار، حجت‌الاسلام و المسلمین نجمی پور امام جمعه سرایان صبح امروز در دیدار اعضای جمنا شهرستان سرایان گفت: انتخابات یک آزمون الهی است که در ایران اسلامی هرچندوقت براساس قانون اساسی انجام می‌پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار،,

وی افزود: انتخابات پیش رو از جهت انتخاب رئیس جمهور برای دشمنان بسیار اساسی می باشد و ملت شریف ایران با حضور خود در پای صندوقهای رای باید امیدهای دشمنان را به یاس و ناامیدی مبدل سازند.

,

امام جمعه سرایان اظهارکرد: روسای ستادهای تبلیغات انتخابات کاندیداها باید سعی کنند که همه افراد ستادهای خود را از افراد شاخص و دارای محبوبیت عمومی انتخاب کنند و موظفند که اخلاق‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

,

 

,

نجمی‌پور گفت: تبلیغات انتخابات می بایست در فضای کاملا آرام و بدون تنش و همراه با رقابت سازنده انجام پذیرد و اعضای ستادها باید از تخریب کاندیدای رقیب پرهیز نمایند.

,

 

,

وی بیان کرد: پیامهایی که برای گروه‌های هدف داده می شود باید پیام روشن و دارای محتوا باشد و در پاسخ به سئوالات هم باید جوابهای اقناکننده به مخاطبین داده شود.

,

 

,

امام جمعه سرایان خاطرنشان کرد: برای مدیریت ستادها باید از افراد قوی استفاده شود و مدیریت ستادها نیز باید دارای مشاورین زبده که از برجسته ترین گروه‌ها انتخاب شده اند باشد.

,

 

,

نجمی‌پور با اشاره به هزینه‌های ستادهای تبلیغاتی گفت: این هزینه ها باید حتما از کمک‌های مردمی تامین گردد و خدای ناکرده از بودجه‌های دولتی و بیت المال به هیج عنوان نباید هزینه شود چون هم منع قانونی و هم منع شرعی دارد.

,

 

,

وی تاکید کرد: سخنرانان دعوت شده به شهرستان برای تبلیغات می بایست حتما دارای علم و سواد بالا و با اخلاق و خوش برخورد باشند و به روشنی پاسخگوی سئوالات مردم و به خصوص نسل جوان و نوجوان باشند.

,

 

,

در این دیدار عظیمی نماینده جمنا در شهرستان سرایان ضمن ارائه گزارشی از برنامه های ریزی‌های انجام گرفته در خصوص تشکل شکل گرفته جمنا در سطح کشور توضیحات لازم را بیان نمود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه