اخبار داغ

با حضور 15 تیم داخلی و خارجی/

سومین تورنمنت بین المللی جودو در سراب برگزار می شود

سومین تورنمنت بین المللی جودو در سراب برگزار می شود
حسین بلندی گفت: سومین دوره تورنمنت بین المللی جودو هشتم اردیبهشت ماه سالجاری در شهرستان سراب با حضور هفت تیم خارجی و هشت تیم داخلی برگزار خواهد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بلندی رییس هیئت جودو شهرستان سراب در گفتگو با خبرنگار صدای سراب گفت: سومین تورنمنت بین المللی جودو با عنوان جام صلح و دوستی در هشتم اردیبهشت ماه جاری در سالن سه هزار نفری شهرستان سراب برگزار میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی افزود: در این مسابقات دو تیم از کشور روسیه, دوتیم از کشور آذربایجان و تیم هایی از کشورهای گرجستان, قزاقستان و قرقیزستان حضور خواهند یافت.

,

بلندی ادامه داد: از تیم های داخلی دو تیم از تیم ملی نوجوانان کشور عزیزمان ایران, دو تیم از شهرستان سراب و تیم هایی از استانهای زنجان, همدان , کرمانشاه , گلستان و البرز در این مسابقات حضور خواهند یافت.

,

رییس هیئت جودو شهرستان سراب خاطرنشان کرد: تیم های خارجی ششم و تیم های داخلی در هفتم اردیبهشت در سراب حضور خواهند یافت و بعد از تورنمنت به مدت دوروز با حضور تیم ملی و کشورهای خارجی و تیم های شهرستان سراب تمرینات مشترک برگزار خواهد شد.

,

وی ابراز امیدواری کرد مردم شهرستان سراب با حضور در این مسابقه فرزندان خود را مورد تشویق قرار دهند.

,

بلندی خاطر نشان کرد: رییس فدراسیون جودو و مدیرکل اداره ورزش و جوانان در این مسابقات حضور خواهند یافت.

,

این مقام مسئول در حوزه ورزش در تفاوت این تورنمنت با تورنمنت های قبلی اظهار داشت: دور اول با حضور دو تیم خارجی, دور دوم با حضور سه تیم خارجی و این دوره با حضور ۷ تیم خارجی و تیم ملی در سطح بالایی برگزار خواهد شد.

,

بلندی با بیان اینکه برنامه اهمیت بالایی دارد اظهار داشت: منابع مالی تورنمنت با اینکه در امد شهرتان کم هست ولی افرادی هستند که همیشه حامی پیشرفت شهرستان هستند و در این رابطه شرکت های هنرسراب, آتالار, عسل اسپرس, بیمه ایران نمایندگی صدوقی, شورای اسلامی شهر, شهرداری, شرکت پوش سنگ و هند رود سراب حمایت شایسته ای کرده اند, البته اداره کل ورزش و جوانان استان نیز بخشی از هزینه های تورنمنت را بر عهده گرفته است.

,

کریم عباسقلی پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب  زمان برگزاری این رقابت ها را  هشتم اردیبهشت ماه سالجاری مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم ( ص ) اعلام و عنوان داشت: زمان ورود تیم ها ششم اردیبهشت میباشد .

,

وی ضمن تقدیر از خانواده جودو شهرستان به جهت حضور علی امینی نوجوان جودوکار شهرستان سراب در قالب تیم ملی در مسابقات جهانی کلاس A جودو در کشور آلمان ابراز خرسندی نمود و این موفقیت بزرگ را نشان از تلاش مربیان و خانواده آن عزیز عنوان کرد .

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب در پایان  از کلیه علاقمندان به رشته ورزشی جودو و خانواده های ورزشی شهرستان دعوت کرد تا با حضور در محل برگزاری سومین دوره تورنمنت بین المللی جودو شهرستان سراب  فرزندان جودوکار سراب را در کسب عناوین قهرمانی یاری نمایند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه