اخبار داغ

حجت الاسلام ذالنور:

فرهنگ مورد تاکید رهبری در دولت یازدهم جدی گرفته نشد

فرهنگ مورد تاکید رهبری در دولت یازدهم جدی گرفته نشد
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه هیچ گاه شاهد حمایت جدی از فرهنگ مورد نظر رهبری در این دولت نبوده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت و گو با بصیر سبزوار، بابیان این‌که متاسفانه در این دوره شاهد حمایت‌های دولت از حوزه فرهنگ نبودیم، اظهار کرد: فعالیت‌ها و عملکرد دولت در حمایت از فرهنگ به هیچ عنوان نمره قبولی دریافت نخواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی به مفهوم فرهنگ در کشور اشاره کرد و افزود: از آنجایی که مردم کشور ما همگی پیرو یکی از ادیان الهی هستند منظور از فرهنگ در کشور ما مجموعه رفتار و برخوردهایی است همسو با دین و برخواسته از دین که سبک زندگی افراد متاثر از آنها می‌شود.

,

 

,

حجت الاسلام ذوالنور در ادامه با بیان این‌که در دولت یازدهم چنین نگاهی به فرهنگ وجود نداشته و ندارد، تاکید کرد: متاسفانه در برخی از رفتارها دیده می‌شود حمایت‌هایی نیز از کارهای در تعارض با فرهنگ دینی مردم انجام شده است.

,

 

,

وی با اشاره به این‌که در برخی از مواضع دولت، حمایت از فیلم‌ها و آثار ضدارزشی و ضد فرهنگی دیده می‌شود، بیان داشت: متاسفانه هیچ گاه شاهد حمایت جدی از فرهنگ مورد نظر رهبری در این دولت نبوده‌ایم.

,

 

,

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رهبر انقلاب اظهار گله مندی از عملکرد فرهنگی دولت داشته‌اند، تصریح کرد: چه در زمان وزیر قبل و چه وزیر فعلی، این نارضایتی اعلام شده است.

,

 

,

حجت الاسلام ذوالنور همچنین با اشاره به آیه‌ای از قرآن با مظمون برپایی نماز به عنوان اولین نشانه از حکومت مومنان، افزود: نمازی مورد نظر این آیه از قرآن است که مانع از فحشا و منکر در جامعه شده و درتعالی انسان تاثیر گذار باشد.

,

 

,

وی همچنین به عدم حمایت از تولید آثار فاخر ارزشی و مطابق با فرهنگ اسلامی اشاره کرد و گفت: کمتر دیده شده است که آثار فرهنگی با این دیدگاه مورد حمایت‌های فرهنگی دولت قرار گیرد.

,

انتهای خبر/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه