اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

انقلاب اسلامی استمرار بعثت است

انقلاب اسلامی استمرار بعثت است
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: انقلاب اسلامی استمرار بعثت رسول اکرم(ص) است که راهبردی قوی تر و متقن تر از قرآن کریم ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان پیش از ظهر امروز در گردهمایی عظیم انقلابیون جوان گلستان گفت: قطعا اگر بناست توجهی به بعثت پیامبر اکرم(ص) شود باید به عمق ارزشهای انسانی توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛,

وی افزود: یکی از نشانه های انبعاث رسول اکرم(ص) شکل گیری انقلاب اسلامی است چرا که انقلاب اسلامی در استمرار بعثت تحقق یافت و با راهبری مقام عظمای ولایت در حرکت است.

,

سردار صادقی تصریح کرد: بعثت رسول اکرم(ص) دور نیست، ادامه ی بعثت "انقلاب اسلامی" حال حاضر ماست، اگر بناست در جهاد کبیر و حتی در جهاد اصغر راهبردی کاربردی داشته باشیم سخنی قوی تر و متقن تر از قرآن کریم که معجزه بعثت پیامبر(ص) بود وجود ندارد.

,

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بر قرار داشتن انقلاب اسلامی در استمرار بعثت پیامبر اکرم(ص) تاکید کرد و گفت: نقش دانشجویان و بسیج دانشجویی در در تحقق انقلاب اسلامی بسیار پررنگ است، برای این تشکل همین افتخار بس که فرمان تشکیل آن از سوی معمار کبیر انقلاب، به جهت راهبردی بودن نقش این دو قشر در پیشبرد و استمرار انقلاب، صادر شد.

,

سردار صادقی متذکر شد:  زمانی که دشمن به دنبال ساقط کردن انقلاب اسلامی بود ملت سرافراز ایران در جهاد صغیر این تصور غلط دشمن را عقیم کردند، امروز که دشمن از ساقط کردن ساختار انقلاب اسلامی مایوس شد به دنبال تغییر رفتار است در اینجا روحیه جهاد اصغر کافی نیست امروز جهاد کبیر لازم است.

,

فرمانده سپاه نینوا تأکید کرد: عنصر جهاد کبیر بصیرت و ورزیدگی نفسانی است امروز نفسی می خواهیم که از دشمن تعبیت نکند و به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی تحقق بخشد امروز نقش دانشجو و طلبه بیش از پیش احساس می شود.

,

گفتنی است گردهمایی عظیم انقلابیون جوان استان گلستان به همت بسیج دانشجویی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شده بود که با استقبال پرشور دانشجویان جوان همراه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه