اخبار داغ

همایش سلامت در سرخه برگزار می شود

همایش سلامت در سرخه برگزار می شود
به مناسبت هفته سلامت؛ همایش سلامت با عنوان" زندگی سالم،نشاط و امید" در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ویژه عموم مردم برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبوبه عبدوس کارشناس و مسئول بهداشت سلامت خانواده و مدارس سرخه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار ندای سرخه، از برنامه های هفته سلامت از یکم تا ۷ اردیبهشت ماه خبر داد و ضمن تبریک هفته سلامت اظهار داشت: در طول هفته سلامت برنامه های از قبیل اختصاص بخشی از خطبه های نماز جمعه در خصوص هفته سلامت،  نواختن زنگ سلامت در چند مدرسه تحت پوشش شهرستان، برگزاری کلاس های آموزشی جهت دانش آموزان مربیان و اولیای مدارس در هفته سلامت، برپایی نمایشگاه سلامت و خطر سکته سنجی بیماری های غیر واگیر و سکته های مغزی و قلبی و سرطان ها در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه جهت عموم مردم و پیاده‌روی سلامت از محل مرکز بهداشت و درمان شهدای سرخه به سمت سالن بحران برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

افزایش تعاملات درون بخشی و برون بخشی لازمه کیفیت بخشی اجرای برنامه های هفته سلامت

,

 اسکندری مدیر شبکه بهداشت درمان سرخه نیز در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه با بیان اهمیت برگزاری هفته سلامت خواستار تعاملات بیشتر درون بخشی و برون بخشی جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن هفته سلامت شد .

,

وی خاطرنشان کرد: در ایران این مناسبت از اول اردیبهشت ماه و بمدت یک هفته برگزار می گردد و شعار اصلی این هفته “زندگی سالم با نشاط و امید“نام گذاری شده و همچنین هر روز دارای شعار خاص خود و در راستای شعار اصلی است.

,

وی بیان داشت: شعار روزهای این هفته که هفته سلامت نام دارد به ترتیب با این عناوین از جمله تحرک بدنی،تفریحات سالم، فعالیت گروهی، غذای سالم، جامعه سالم، سفیران سلامت، نهادهای اجتماعی، طرح تحول سلامت، ارتقا کیفیت زندگی، سلامت روان، نیاز همه و همیشه، هنر و رسانه، سواد سلامت و نهاد خانواده و مسئولیت اجتماعی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه