اخبار داغ

اظهارات جالب شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی درباره عملکرد دولت تدبیر و امید/ وعده های روحانی عملی نشد + تصاویر

اظهارات جالب شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی درباره عملکرد دولت تدبیر و امید/ وعده های روحانی عملی نشد + تصاویر
برای تهیه گزارش و اینکه این دولت تا چه اندازه توانسته رضایت مردم را جلب کند و تا چه اندازه انتقاد پذیر بوده است به میان مردم رفتیم که حرف های قابل تاملی مطرح کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو ،دولت تدبیر و آمید آخرین روزهایش را می گذارند چهار سال گذشت و در کنار همه کارهای این دولت انتقاداتی نیز به آن وارد است آیا دولت تدبیر و امید توانسته برای بار دوم رضایت مردم را جلب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو, ،دولت تدبیر و آمید آخرین روزهایش را می گذارند چهار سال گذشت و در کنار همه کارهای این دولت انتقاداتی نیز به آن وارد است آیا دولت تدبیر و امید توانسته برای بار دوم رضایت مردم را جلب کند.,

در روزها و سال های گذشته با برخوردهای وزرای دولت دیده ایم که دولتی که دم از انتقاد پذیری می زد اما بر عکس عمل کرد و با منتقدانش برخورد مناسبی نداشته است .

,

در ماه گذشته عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال  یک خبرنگار خانم از کوره در می رود و  میکروفن خبرنگار را پرتاب می کند که باید گفت آقای آخوندی به جای اینکه عصبانی شوی دفاع کن و جواب سوال خبرنگار را بده.

,

در روزهای پایانی دولت، وزرا باید به جای عصبانیت کارنامه عملکردهای خود را بگیرند و از آن دفاع کنند و بگویند در این چهار سال چه کاری انجام شده است بگویید معیشت مردم را از کجا به کجا کشانده اید.

,

اقای رییس جمهور هم در سال 93 در یک همایش خطاب  منتقدان گفت: "بروید به جهنم"آقای رییس جمهور عصبانی نشو " از عملکردت دفاع کن چهار سال گذشت مردم چقدر رضایت دارند.

,

برای تهیه گزارش و اینکه این دولت تا چه اندازه توانسته رضایت مردم را جلب کند و تا چه اندازه انتقاد پذیر بوده است به میان مردم رفتیم که در زیر این گزارش را می بینید:

,

عباس ابراهیمی که 10 سال است مغازه دارد و در شهرهای مختلف کاسبی کرده در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: من نمی خواهم از عملکرد هیچ دولتی دفاع کنم اما وضعیت معیشتی مردم روز به روز و سال به سال بدتر می شود و رونق کمتر شده است.

,
, ,

وی بیان کرد: من در سال های گذشته سابقه نداشته که بدون کار کردن به خانه بروم اما روزهایی در ماه های اخیر بوده که دست خالی به خانه رفتم یک ریال دشت نکرده ام پول دست مردم نیست بهتر که نشده بد تر نیز شده است.

,

ابراهیمی عنوان کرد: از صبح تا شب مغازه هستم، بازار شلوغ است اما کسی خرید نمی کند چون نقدینگی نیست.

,

چرا وزرا در پاسخ به سوالان خبرنگاران در خصوص وضعیت کشور  عصبانی می شوند؟

, چرا وزرا در پاسخ به سوالان خبرنگاران در خصوص وضعیت کشور  عصبانی می شوند؟, چرا وزرا در پاسخ به سوالان خبرنگاران در خصوص وضعیت کشور  عصبانی می شوند؟, چرا وزرا, چرا وزرا,

اگر عصبانی می شوند یعنی واقعیت را نمی پذیرند جوانان ما بیکار هستند یک مغازه هم بخواهند کرایه کنند اجاره بها از درآمد آن مغازه بیشتر است .هنوز تحریم هست و مشکلات ما بر طرف نشده است باید گفت وزرا اگر جواب داشتند عصبانی نمی شدند.

,

یکی دیگر از شهروندان یاسوجی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: هر حرفی که زده شد ما چیز مثبتی از حرفهای رییس جمهور ندیدیم 70 درصد حرف های آقای روحانی وعده بود 30 درصد عمل بود  بیکاری جوانان یک طرف، فرار از مصاحبه یک طرف، برجامی که کلی وعده داده بود کجا رفت به غیر از هزینه های سفر ظریف چه فایده ای داشت فقط اطلاعات ایران لو رفت.

, یکی دیگر از شهروندان یاسوجی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: هر حرفی که زده شد ما چیز مثبتی از حرفهای رییس جمهور ندیدیم 70 درصد حرف های آقای روحانی وعده بود 30 درصد عمل بود  بیکاری جوانان یک طرف، فرار از مصاحبه یک طرف، برجامی که کلی وعده داده بود کجا رفت به غیر از هزینه های سفر ظریف چه فایده ای داشت فقط اطلاعات ایران لو رفت.,

غلام سردان پور بیان کرد: هر روز ایران را تهدید به تحریم می کند من 72 ماه در جنگ هشت سال دفاع مقدس بودم غیر از خدا ورهبر انقلاب از کسی انتظار ندارم اقای روحانی در این 4 سال کدام کارخانه را راه اندازی کرد و کدام مسکن مهر را به مردم تحویل داد.

,

این جانباز هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد:دولت بگوید طرح هایی که دارند افتتاح می شوند در کدام دولت راه اندازی شده اند برنامه ریزی خیلی از این طرح ها در دولت های گذشته بوده است چند نفر را مشغول به کار کردند.

,

وی در پاسخ به این سوال که به نظرشما هدف از سفر سه وزیر به این استان در روزهای آینده چیست، گفت: سیاست هر دولت است که در اخرین روزهای کار خود وزرایش را به استان های دیگر بفرستد و تبلیغ کند، کار آنها فقط تبلیغاتی است و اگر واقعا دلسوزی است چرا در این چهار سال نیامدند ببینید جوانان بیکار هستند و فساد اخلاقی زیاد شده است ،اخلاق اسلامی و حجاب اسلامی ببینند کجا رفته است.

,
, ,

این شهروند یاسوجی ادامه داد: جوانان ما از بیکاری به سراغ اعتیاد رفته اند احترام کوچک بزرگتری از بین رفته است آیا این اسلام است ، اسلام عدالت و راه رسیدگی به مردم محروم را گفته است.

,

سردان پور ادامه داد: امام همیشه می گفتند "کاخ نشینان را رها کنید سراغ کوخ نیشنان بروید و دولتی برنده است که ملت پشتش باشد" اگر می خواهیم اسلام را زنده کنیم قانونی زنده کنیم به گفته های قرآن و رهبری توجه کنیم.

,

به نظرت دلیل عصبانیت روحانی و وزرایش بعد از سوال خبرنگاران چیست؟

, به نظرت دلیل عصبانیت روحانی و وزرایش بعد از سوال خبرنگاران چیست؟, به نظرت دلیل عصبانیت روحانی و وزرایش بعد از سوال خبرنگاران چیست؟,

دلیل عصبانیت این  است که هر چه قول داده فقط 30 درصدش عملی شده است.

,
, ,

 

,

نعمت الله داوودی که مزرعه پرورش بلدرچین دارد نیز گفت: جناب رییس جمهور عصبانی نشو بگو برای من جوان چه شغلی ایجاد کرده ای.

, نعمت الله داوودی که مزرعه پرورش بلدرچین دارد نیز گفت: جناب رییس جمهور عصبانی نشو بگو برای من جوان چه شغلی ایجاد کرده ای.,

وی در پاسخ به این سوال که سه وزیر قرار است به این استان سفر کند چه حرفی داری به آنها بگویی گفت: فقط می گویم عملکرد چهار ساله شما چیست در حوزه  اشتغال، اقتصاد، فرهنگ و سایر بخش ها چه تغییر و تحولی ایجاد کرده اید. بگویید تا بدانیم و ما نیز از شما دفاع کنیم.

,

یکی دیگر از شهروندان یاسوجی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در پاسخ به این سوال که چه درخواستی از سه وزیری دارید که قرار است به استان سفر کند؟

,

به فکر جوانان و جامعه باشند و استان محروم ما را بیشتر توجه کنند و هدف سفرشان باید عمران و آبادی باشد و به فکر مردم فقیر باشند.

,

یکی دیگر از مغازه دارن یاسوجی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: انتظار داریم وعده وعیده هایی که داده شده عمل کنند جوانان ما در وضعیت بسیار بد اقتصادی و مالی هستند .

, یکی دیگر از مغازه دارن یاسوجی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: انتظار داریم وعده وعیده هایی که داده شده عمل کنند جوانان ما در وضعیت بسیار بد اقتصادی و مالی هستند .,

سفر سه وزیر آیا نتیجه هم می تواند داشته باشد؟

, سفر سه وزیر آیا نتیجه هم می تواند داشته باشد؟,

اکبر علوی گفت: اگر می خواهند کاری کنند کلی کار کنند نه وقتی سفر کنند که دیگر نمی توانند کاری انجام دهند.

,

دوست داریم اقای رییس جمهور وعده هایی که روز اول داده و اکنون با آمارهای واقعی جواب دهد و عصبانی نشود .

,

 

,
, ,

پژمان خلفی یکی از جوانان یاسوجی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: از سه وزیری که قرار است به این استان سفر کنند انتظار دارم که فکری برای اشتغال جوانان کنند و در راستای آبادی شهر و مراکز آموزشی تلاش کنند.

, پژمان خلفی یکی از جوانان یاسوجی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: از سه وزیری که قرار است به این استان سفر کنند انتظار دارم که فکری برای اشتغال جوانان کنند و در راستای آبادی شهر و مراکز آموزشی تلاش کنند.,

وی ادامه داد: دلیل عصبانیت روحانی در برخی از مصاحبه هایش این است که شاید انتقاد پذیر نیست و دوست ندارد کسی نفدش کند.

,
, ,

فرزاد آزاد نیز در پاسخ به این سوال که چه انتظاراتی از دولت داشتی که برآورده نشد، گفت: نه دولت فعلی بلکه هیچ دولتی نمی تواند انتظارات ما دهه شصتی ها را برآورده کند.

,

وی ادامه داد از سه وزیری که قرار است به استان سفر کند نیز انتظاری ندارم چون هیچکس برای ما کاری انجام نداده است.

,

چرا وزرای دولت وقتی سوالی از آنها پرسیده می شود با عصبانیت جواب می دهند و یا هم اصلا جواب نمی دهند؟

, چرا وزرای دولت وقتی سوالی از آنها پرسیده می شود با عصبانیت جواب می دهند و یا هم اصلا جواب نمی دهند؟, چرا وزرای دولت وقتی سوالی از آنها پرسیده می شود با عصبانیت جواب می دهند و یا هم اصلا جواب نمی دهند؟,

حتما یه جای کار می لنگد که عصبانی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه