اخبار داغ

"شورای راهبری ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی" در استان بوشهر شکل گرفت/ لیست اعضا+حکم

"شورای راهبری ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی" در استان بوشهر شکل گرفت/ لیست اعضا+حکم
در احکامی جداگانه با امضای سیدصولت مرتضوی از ستاد مرکزی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، محمد صابر از افراد فعال جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان به ریاست این شورا منصوب شد و اعضای شورا نیز انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز عقلانیت سیاسی نیروهای انقلابی در استان بوشهر منجر به شکل گیری آرایشی منسجم، هماهنگ، پویا و پیش رونده از مجموعه انقلابیونی شد که دل در گرو انقلاب و آرمان های والای آن دارند. این هماهنگی و انسجام در استان بوشهر نیروهای انقلابی را بر آن داشت تا به منظور هم افزایی بیشتر، تشکیل شورایی با عنوان "شورای راهبری ستاد های انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی" را به ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی ایشان پیشنهاد دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,

این پیشنهاد که با استقبال مسئولین ستاد مرکزی مواجه شد سبب گردید تا در احکامی جداگانه با امضای سیدصولت مرتضوی از ستاد مرکزی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، محمد صابر از افراد فعال جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان به ریاست این شورا منصوب شود و ماموریت تشکیل شورا را بر عهده گیرد.

,

بر همین اساس نخستین جلسه شورای راهبری ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در استان بوشهر برگزار شد و نحوه گزینش رؤسای ستادهای شهرستانی، ساز و کارهای لازم برای فعالیت های تبلیغاتی در فضای مجازی و حقیقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

,

لازم به ذکر است اعضای شورای راهبری ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در استان بوشهر را «محمد صابر دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کنگان، سید محمد صادق هاشمی مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی استان و عضو شورا، حجت الاسلام محمد عوض پور مسئول کانون طلاب و روحانیون جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر و علی موحدی مسئول کانون فرهنگیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر و یوسف کروبی نیا مسئول کمیته اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر تشکیل می دهند.

,

همچنین سید محمد صادق هاشمی از نیروهای با تجربه و انقلابی استان به عنوان مسئول هماهنگی ستاد های انتخاباتی ایشان در استان معرفی و حکم وی صادر شد.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه