اخبار داغ

برگزاری دهمین جلسه ستاد انتخابات هرسین/ فرماندار هرسین: 104 شعبه أخذ رأی در شهرستان هرسین پیش بینی شده است

برگزاری دهمین جلسه ستاد انتخابات هرسین/ فرماندار هرسین: 104 شعبه أخذ رأی در شهرستان هرسین پیش بینی شده است
دهمین جلسه ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان هرسین با حضور فرماندار و کمیته های مرتبط تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه،  امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه بر اصل بی طرفی اعضای ستاد انتخابات فرمانداری در انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: رعایت قانون و اصل بی طرفی در تمام فرآیندها و تصمیم گیری های انتخاباتی ملاک عمل و معیار اعضای ستاد انتخابات فرمانداری خواهد بود و این اعضا با توان فکری و اجرایی خود در برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم تلاش خواهند نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,

 

,

وی افزود: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت خاصی برخوردار است و به این منظور از تمام امکانات و ظرفیت های شهرستان در جهت برگزاری انتخاباتی با شکوه استفاده خواهد شد.

,

 

,

فرماندار هرسین ادامه داد:  با مدیرانی که در ایام تبلیغات کاندیداها از امکانات دولتی به نفع شخص یا اشخاص خاصی استفاده کنند برخورد قانونی خواهد شد.

,

 

,

شاه آبادی در پایان سخنانش تصریح کرد : تعداد 104 شعبه أخذ رأی شهری و روستایی برای انتخابات 29 اردیبهشت در شهرستان هرسین پیش بینی شده است و در هفته آینده نیز برای اعضای شعبات أخذ رأی کلاس های آموزشی برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه