اخبار داغ

یادداشت/

عقلانیت؛ یکی از الزامات کار سیاسی/ جبهه مردمی، سرمایه‌ای اجتماعی برای انقلاب

عقلانیت؛ یکی از الزامات کار سیاسی/ جبهه مردمی، سرمایه‌ای اجتماعی برای انقلاب
شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان مرکزی نمادی از عقلانیت سیاسی جریان ارزش و انقلابی استان است که توانسته اند نسبت به وضعیت موجود و تلاش برای تغییر آن و اصلاح امور تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان، یافتن روش و مکانیسمی کارآمد برای سیاست ورزی در جمهوری اسلامی همواره برای نخبگان علمی، دینی و سیاسی یک دغدغه بوده و هست. با تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کشور، فضا برای تغییر روش فعلی و در انداختن طرحی نو در عرصه سیاست ورزی فراهم شده است و از سوی دیگر فرصتی برای تمرین تقوای اجتماعی مهیا شده که باید مغتنم شمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان مرکزی نماد خوبی از عقلانیت سیاسی جریان ارزش و انقلابی استان است که توانسته اند با همدلی و همفکری خود، مجموعه ارزشمندی را راه اندازی کرده و دغدغه مندی خود را نسبت به وضعیت موجود و تلاش برای تغییر آن و اصلاح امور و در بعدی کلان تر پیگیری اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی نشان دهند، چرا که جبهه مردمی آرمان خواهی را یکی از برنامه ها و اهداف جدی خود می داند.

,

این جبهه که امروز به عنوان فراگیرترین تشکل سیاسی استان شناخته می شود با اهداف و آرمان هایی که در اساسنامه خود تبیین و تشریح کرده، توانسته است جمع کثیری از نیروهای نخبه و ارزشی و ولایتمدار را گرد هم آورد تا با همفکری و همدلی خود ضمن احصاء مسائل و مشکلات استان، راهبردها و راهکارهای اجرایی خود را ارائه دهند و استان را در مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون سازند.

,

تا به امروز شخصیت های ارزشمند و برجسته ای حمایت خود را از مجموعه عظیم مردمی اعلام کرده اند و با شور و اشتیاق در بخش های مختلف به همکاری و تعامل با جبهه مشغول اند.

,

امروز به همت همه عزیزان و نخبگان استان کانون ها و کمیته های قشری و تخصصی این جبهه در شهرستان اراک و سایر شهرستان ها شکل گرفته اند و آماده حرکتی عظیم و گسترده در استان برای تحقق دولتی کارآمد و انقلابی هستند.

,

وحدتی که امروز در بین نیروهای ارزشی و ولائی استان مرکزی به وجود آمده در طول تاریخ بعد از انقلاب کم نظیر است و ما باید قدر این وحدت را بدانیم، چرا که اعتقاد راسخ داریم برکت بزرگی در انجام کارهای جمعی وجود دارد که در کارهای فردی و محدود وجود ندارد.

,

از سوی دیگر عقلانیت یکی از الزامات کار سیاسی است، فعالیت های سیاسی در دنیای پیچیده امروز بدون پشتوانه عقلانی به سرانجام مطلوب نخواهد رسید. کار تشکیلاتی در عرصه سیاسی یکی از توصیه های عقلانی به کسانی است که می خواهند در این عرصه نقش آفرینی کنند. بر این اساس معتقدیم تشکیل این جبهه در استان مرکزی یک کار عقلانی و ناشی از بلوغ سیاسی جریان انقلابی استان است که باید به آن افتخار کرد و در حد توان از آن حمایت و پشتیبانی کرد.

,

همه  تلاش دست اندرکاران جبهه مردمی استان دعوت و فراخوان و به کارگیری افراد موثر و کارآمد و دلسوز انقلاب بوده و هست و این جبهه با روی گشاده از حضور و فعالیت همه شخصیت ها به خصوص جوانان استقبال می کند که امیدواریم با همدلی و همفکری نیروهای مخلص و انقلابی استان بتوانیم برگ زرینی از فعالیت های این جبهه را در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بر جای بگذاریم.

,

پس از ماه‌ها تلاش نیروهای انقلابی و هماهنگی‌های سراسری و دو تجمع بزرگ کشوری، درنهایت ۲ تن از کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی وارد عرصه رقابت انتخاباتی شدند. که بناست در نهایت این جبهه با یک کاندیدای مقبول و اصلح در عرصه حضور داشته باشد. از خداوند متعال مسئلت داریم که این جبهه مردمی را در مسیری قرار دهد و هدایت کند که خروجی آن خیر و صلاح اسلام و انقلاب و ملت بزرگ ایران باشد.

,

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، همه نیروهای انقلابی در این مقطع از هر دو کاندیدای جبهه مردمی حمایت خواهند کرد و حضور آنها در ستاد انتخاباتی هر کدام از این دو کاندیدا منجر به تقویت جبهه انقلابی و جذب آراء حداکثری خواهد شد.

,

مسئولان و دست اندرکاران ستادهای هر دو کاندیدا در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه بدون هیچ گونه واکنش منفی به این موضوع، می بایست در جهت هم‌افزایی و هم‌پوشانی در صحنه تبلیغات انتخاباتی ظاهر شوند، چراکه قرار است در نهایت یک کاندیدا از جبهه نیروهای انقلابی در عرصه باقی بماند که در آن صورت همه توان و نیروهای ستادهای هر دو کاندیدا در جهت تقویت و افزایش آراء مردمی کاندیدای مورد نظر تلاش می‌کنند و انشاءالله یک رییس جمهور انقلابی با یک تیم انقلابی قوه مجریه را اداره خواهند کرد و مردم و کشور را از این همه مشکلات عدیده نجات خواهند داد.

,

یادداشت: ابوالفضل فخرالاسلام

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه