اخبار داغ

مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه سرا

مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه سرا
مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه سرابا حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  واران خبر، امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه سرا با حضور حجت الاسلام و المسلمین تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ومسئولان سپاه صومعه سرا در حسینیه این سپاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, واران خبر,

سرهنگ کیا عاشوری در این مراسم  با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اظهار داشت: سپاه برای حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش های زیاده می کند.

,

وی با بیان اینکه سپاه و پاسداران تا زمانی که با پرجاست انقلاب اسلامی هم خواهد بود، افزود: هر زمان چالش و تهدیدی انقلاب و نظام را در بر گرفت، سپاه وارد عمل و موفق شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه کارنامه درخشان و باصلابت سپاه در عمر کوتاه 38 ساله، این نهاد را به ارتش جهانی تبدیل کرده است، گفت: سپاه تفسیرگر آیات جهادی الهی بود که ایمان و تقوا نیروهای پاک سپاه را برجسته کرده است.

,

به گزارش واران خبر، در ادامه مراسم از زحمات ۳ ساله حجت‌الاسلام ابوعلی اسماعیلی،‌نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا تجلیل و حجت‌الاسلام کهن‌پور به عنوان مسئول نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه صومعه سرا معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه