اخبار داغ

فرماندار قرچک:

جانبازان و ایثارگران بالای ۲۵ درصد با تصویب قانون در مجلس از برخی مزایا برخوردار می شوند

جانبازان و ایثارگران بالای ۲۵ درصد با تصویب قانون در مجلس از برخی مزایا برخوردار می شوند
فرماندار قرچک گفت: به واسطه کارهای صورت گرفته در کشور توانستیم قانون استفاده جانبازان و ایثارگران بالای ۲۵ درصد را از برخی مزایا در مجلس به تصویب برسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرچک آنلاین-  مسعود مرسلپور در گردهمایی مشاورین ایثارگران دستگاه های اجرایی و هماهنگی مراسم سوم خرداد شهرستان قرچک که با حضور حجت الاسلام و المسلمین پرویز علیزاده مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در سالن ملائک این شهرستان برگزار شد، گفت: پس از جنگ تحمیلی متولی برای رسیدگی به امور رزمندگان مشخص نبود، آن چه که در بدنه رزمندگان وجود داشت نوعی نارضایتی پنهان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین-, قرچک آنلاین-,

وی ادامه داد: این یک واقعیت است که در کشور به واسطه کارهای صورت گرفته توانستیم قانون استفاده جانبازان و ایثارگران بالای ۲۵ درصد را از برخی مزایا در مجلس به تصویب برسانیم.

,

فرماندار قرچک سپس به برنامه های سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و افزود: دو مصوبه برای سوم خرداد داریم که اولین مصوبه برگزاری مراسم توسط بنیاد شهید با مدیریت و همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و نیز بخشداری، شهرداری و همه ادارات مراسم خوبی را در روز سوم خرداد داشته باشیم.

,

وی گفت: این مراسم عاری از هر گونه شائبه های انتخاباتی و تبلیغاتی برگزار خواهد شد و حراست فرمانداری به شدت موارد را پیگیری می کند و هیچ کدام از نامزدهای انتخاباتی شهر در این جلسه حضور نخواهند داشت، هیچ کدام از روسای ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در این مجلس حضور نخواهند داشت.

,

رییس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک اضافه کرد: سخنرانان این مراسم تنها به موضوع سوم خرداد و نقش آزادسازی خرمشهر در جنگ تحمیلی خواهند پرداخت.

,

مرسلپور گفت: مصوبه دوم درباره حضور خانواده معظم شهدا ایثارگران و رزمندگان و سایر اقشار مردم باشکوه هر چه بیشتر در مراسم این روز است که بسیار اهمیت دارد و تاکید داریم برنامه های سالروز سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر با قوت هر چه تمامتر اجرا شود و پیامی خواهد بود که ملت ایران اسلامی تا همیشه خواهند بود و تا زنده هستند خط رشادت و ایثار را رها نخواهند کرد.

,

گفتنی است، گردهمایی مشاورین ایثارگران دستگاه های اجرایی و هماهنگی مراسم سوم خرداد شهرستان قرچک که با حضور حجت الاسلام و المسلمین پرویز علیزاده مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری، مسعود مرسلپور فرماندار، علیرضا جعفری معاون فرماندار، حسین عباسی بخشدار مرکزی، آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسین ابویسانی مشاور فرماندار در امور ایثاگران و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک و مشاوران دستگاه های اجرایی در سالن ملائک این شهرستان برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه