اخبار داغ

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ایلام؛

نگاه منحوس لیبرالی در مدیریت دولت تدبیر نتیجه فاصله طبقاتی زمین تا آسمان/مدیران غیرانقلابی را باید از پازل مدیریتی خارج کرد

نگاه منحوس لیبرالی در مدیریت دولت تدبیر نتیجه فاصله طبقاتی زمین تا آسمان/مدیران غیرانقلابی را باید از پازل مدیریتی خارج کرد
سارائی با تاکید بر اینکه فاصله طبقاتی در دولت تدبیر زمین تا آسمان است، گفت: مدیران غیرانقلابی را باید از پازل مدیریتی کشور خارج و میدان را به جوانان غیور و تازه نفس داد، چرا که هر کجا انقلابی عمل کردیم به موفقیت های چشمگیر رسیدیم ولی هر جا که با نگاه لیبرالی و بر مبنای رویکرد منحوس غربی اقدام نمودیم زیانهای غیر قابل جبران را متحمل شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید سارائی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ایلام در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج دانشجویی از ایلام، با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید مدعی اقتصاد سالم و پویا و بدور از فساد در نظام اسلامی باشد،اظهار داشت: در دولت اسلامی باید تمامی بسترهای فساد از بین رود و نباید فساد اقتصادی در هیچ کجا لانه کند.


سارائی گفت: در جمهوری اسلامی مسئولین باید به دنبال دولتی در طراز انقلاب اسلامی باشند. در حال حاضر که وضعیت اقتصادی مردم بسیار فاجعه بار است، کسی باید زمام کشور را عهده دار شود که به دور از فریب و وعده های پوشالی راهکارهای مناسب و قابل اجرا لحاظ کند و از وعده های دروغ برای کسب آراء بیشتر دست بردارد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام افزود: مسئولی که در نظام اسلامی نمی تواند بر اساس عدالت به وضعیت معیشتی مردم برسد، باید خودش را کنار بکشد،و میدان را در اختیار افراد توانمند عادل و دلسوزی بسپارد که تمام هم و غمش رسیدگی به مشکلات مردم باشد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: در نظام اسلامی نباید فاصله طبقاتی زیاد باشد و این در حالی است که در دولت کنونی این فاصله از زمین تا آسمان قابل لمس است.


وی در ادامه ضمن تاکید بر حمایت مردم و مسئولین از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی، گفت: تنها راهکار برون رفت از وضعیت اقتصادی فاجعه بار کنونی حمایت از تولیدات داخل و فعالیت های اقتصادی جوانان غیور ایران اسلامی است و این همان مسئله ای است که مسئولین قدمی در جهت تحقق این مهم برنداشته اند.


عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر اینکه کسی که نمی تواند در مسئولیت محوله اش گره ای از مشکلات کشور بگشاید و ناتوان است، باید از مسئولیت کناره بگیرد تا دلسوزان حقیقی مسئولیت را بر عهده بگیرند.


سارائی گفت: مدل برنامه ی اقتصادی ما باید کاملا منطبق بر انقلاب اسلامی و برگرفته از مکتب اسلام ناب محمد(ص) باشد نه دقیقا برگرفته شده از مکتب فاسد غربی.مدیران غیرانقلابی را باید از پازل مدیریتی کشور خارج کرد و میدان را به جوانان انقلابی غیور و تازه نفس داد. چرا که هر کجا انقلابی عمل کردیم به موفقیت های چشمگیر در حوزه های مختلف؛ موشکی، هسته ای و... رسیدیم ولی هر جا که با نگاه لیبرالی و غیر انقلابی اقدام نمودیم پسرفت داشتیم که هیچ، گاها زیانهای پرهزینه و شاید غیر قابل جبران را متحمل شدیم از جمله در حوزه علوم اقتصادی و انسانی که کاملا بر مبنای رویکرد منحوس غربی در کشور اداره می شود.



 دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ایلام تاکید کرد: باید فضای گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه پر رنگ شود و دقت شود که هر چقدر تلاش و فعالیت انجام دهیم اگر همراه با معنویت نباشد قطعا بی فایده است این دقیقا همان بیانات رهبری است.

این فعال دانشجویی افزود: همه مدیران ارشد نظام اسلامی که مسئولیت های خطیر را عهده دارند باید در عمل پایبند به قانون اساسی باشند و اگر این مهم را قبول ندارند باید کنار روند چرا که همین افراد نظام اسلامی را از مسیر انقلابی اش به بیراهه می کشند.

سارائی خاطر نشان کرد: هرگز بسیج خود را طرفدار جناح و جریان خاصی نمی داند و عهد اخوت با هیچ جریانی نمیبندیم و تنها وظیفه خود را صیانت از اسلام و دفاع از انقلاب می دانیم. باید تعلقات شخصی را کنار بگذاریم و فقط با هدف خدمت به مردم و پیشبرد اهداف نظام اسلامی وارد صحنه شویم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام در پایان گفت: آنچه مهم است مشارکت حداکثری و حضور پرشور پای صندوق رای است. مردم باید انتخاب اصلح را تکلیف شرعی دانسته و ملاک در انتخابات، انقلابی گری است.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه