اخبار داغ

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی:

۸۷۳ مدرسه دو نوبته در خراسان شمالی وجود دارد

۸۷۳ مدرسه دو نوبته در خراسان شمالی وجود دارد
مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی با اشاره به وجود ۸۷۳ مدرسه دو نوبته در استان، گفت: این مدارس از نظر قانونی دچار اشکال هستند، با این وجود از آنان استفاده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، براتعلی حاتمی، مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز خراسان شمالی همچنین اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون 178 مدرسه با 730 کلاس درس در سطح استان احداث شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک، ,

حاتمی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود در سطح استان هزار کلاس درس احداث شوند، گفت: در حال حاضر 114 کلاس درس در دست احداث داریم.

,

وی همچنین با بیان اینکه در استان پنج استخر، پنج سالن ورزشی، چهار مدرسه فنی وحرفه ای نیز احداث شده اند، افزود: در تلاش هستیم که با جذب اعتبارات، دیگر پروژه های نا تمام مدرسه سازی را تکمیل کنیم.

,

وی تصریح کرد: در این راستا، به مشارکت خیران مدرسه ساز نیازمند هستیم.

,

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه اقدام خداپسندانه خیران مدرسه ساز نه برای نشان و مطرح کردن خود بلکه برای پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: درهمین راستا، مدرسه سازی خیران روز به روز در حال رشد است و تمام تعهدات خیران مدرسه ساز طی سال های گذشته بیشتر شده است.

,

وی همچنین با خطاب به خیران مدرسه ساز، عنوان کرد: در عین حال، از این خیران خواستار هستیم که فرهنگ ایثار، نوع دوستی، هم زیستی را نیز به جوانان آموزش دهند.

,

ابوالقاسم بابایی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی نیز در این جشنواره اظهار کرد: احداث چهار مدرسه با 12 کلاس درس در خراسان شمالی در دستور کار بنیاد علوی قرار گرفته است.

,

وی افزود: نهضت مدرسه سازی باید با کمک خیران ادامه پیدا کند تا مدارس دونوبته و مدارس خشتی و گلی استان حذف شوند.

,

بابایی خاطر نشان کرد: در سال گذشته با برگزاری جشنواره خیران مدرسه در استان اختصاص 110 میلیارد ریال به منظور احداث 123 کلاس درس در 40 آموزشگاه تعهد شد که هم اکنون این تعهد در حال اجرا است.

,

همچنین محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی نیز در این جشنواره اعلام کرد: حذف مدارس دو نوبته دراستان را هدفگذاری کرده ایم که در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته اند.

,

صالحی در ادامه از اقدام اتاق بازرگانی خراسان شمالی به منظور تعهد بر احداث ۱۰ مدرسه در استان قدردانی کرد و گفت: این تعهد بی شک در راستای نام و نشان نبوده بلکه برای امر خیر بوده است.

,

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امیدوار هستیم که روزی شاهد ریشه کنی بی سوادی از جامعه باشیم، گفت: امیدواریم که روزی نیز شاهد حذف کامل مدارس دو نوبته در استان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه