اخبار داغ

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری:

پشتوانه ما مسئولین خانواده های شهدا و ایثارگران هستند

پشتوانه ما مسئولین خانواده های شهدا و ایثارگران هستند
مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: پشتوانه ما مسئولین خادمان شما خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم و به دعای خیر شما عزیزان نیازمندیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  قرچک آنلاین- ساعاتی پیش حجت الاسلام و المسلمین پرویز علیزاده مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری به همراه علیرضا جعفری معاون فرماندار، حسین عباسی بخشدار مرکزی، آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهید مدافع حرم مهدی قاضی خانی، با پدر و مادر این شهید دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

حجت الاسلام و المسلمین پرویز علیزاده مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در این دیدار گفت: ایران اسلامی هرچه دارد از شهداست؛ به دعای خیر والدین شهدا و فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران این انقلاب و نظام باقی مانده، پایدار هست و می ماند.

,

وی ضمن تقدیر از مقام شامخ خانواده معظم و معزز شهدا گفت: هم اکنون نیز فداکاری خانواده شهدا و حضور رزمندگان در دفاع از حرمین اهل بیت(ع) نشان میدهد که فرهنگ شهادت در کشور ما نهادینه شده و در پرتوی این فرهنگ، عزت، استقلال و آزادی مردم میسر است.

,

, ,

علیزاده افزود: پشتوانه ما مسئولین خادمان شما خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم و به دعای خیر شما عزیزان نیازمندیم.

,

مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری اظهارداشت: این سعادت بزرگی است که نصیب ما شد تا از خانواده های شهدا و جانبازان که عزیزان خود را در راه دفاع از اسلام و کشور فدا کردند عیادت کنیم.

,

گفتنی است، در این دیدار به این خانواده والامقام لوح سپاس وهدایایی به رسم یاد بود، اهدا شد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه