اخبار داغ

استفاده از آردهای بدون تاریخ مصرف در نانوایی‌های تهران/ رییس اتحادیه: مسبب این بی نظمی‌ها و تخلفات دولت است + عکس

استفاده از آردهای بدون تاریخ مصرف در نانوایی‌های تهران/ رییس اتحادیه: مسبب این بی نظمی‌ها و تخلفات دولت است + عکس
به تازگی در نانوایی‌های سنگکی تهران، آرد بدون تاریخ تولید برای پخت نان مصرف می‌شود این در حالی است که رییس اتحادیه نانوایان سنگکی این موضوع را ناشی از دخالت دولت در کار اصناف و برداشتن سقف صنفی به بهانه ایجاد اشتغال می‌داند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری «رازق»، به تازگی در نانوایی‌های سنگکی تهران، آرد بدون تاریخ تولید برای پخت نان مصرف می‌شود.

 این آرد که در یکی از شهرهای شمال شرقی کشور تولید می‌شود بدون درج شناسنامه ای از تاریخ تولید و مدت انقضا به دست برخی از نانوایی‌ها در تهران رسیده است.

این در حالی است که رییس اتحادیه نانوایان سنگکی این موضوع را ناشی از دخالت دولت در کار اصناف و برداشتن سقف صنفی به بهانه ایجاد اشتغال می‌داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبری «رازق»,
,
,
,
,

 

,


 

, ,
,

محمدرضا نظرنژاد رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار رازق در واکنش به استفاده از آردهای فاسد و بدون مدت انقضاء در برخی از نانوایی های شهر اظهار کرد: مسبب این بی نظمی ها و تخلفات دولت است.

وی ادامه داد: دولت با برداشتن سقف صنفی و به بهانه ایجاد اشتغال، در کار اصناف دخالت کرده است و باعث بروز بی نظمی شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی درباره نانوایی های بدون مجوز گفت: اتحادیه و بازرسان ما همواره پیگیر نانوایی های غیرمجوز که از آردهای ناسالم استفاده کرده و کارگاه های غیر بهداشتی و نرخ های خودسر دارند، هستند.

نظرنژاد افزود: اگر چنین تخلفی در خصوص یکی از اعضای اتحادیه صورت گرفنه بود بی شک مجوز وی را لغو می کردیم.

وی با بیان اینکه دولت باید کار اصناف را به خود آن ها بسپارد، گفت:هرجا که نیاز به نانوایی باشد اتحادیه تشخیص به ایجاد نانوایی می کند نه اینکه با ایجاد برخی نانوایی ها باعث ضرر و زیان به افراد شود.

, رازق,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه