اخبار داغ

کندی و اختلال در شبکه اینترنت شهرستان نیر

کندی و اختلال در شبکه اینترنت شهرستان نیر
قطعی های اینترنت و سرعت پایین آن در برخی ساعات موجبات ناراحتی و ابراز گلایه مندی بسیاری از کاربران رایانه را در شهرستان نیر فراهم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، قطعی‌ها و کندی سرعت اینترنت پرسرعت مخابرات شهرستان نیر در برخی ساعات باعث شده است که بسیاری از کاربران از این وضعیت ناراضی باشند و خواستار رسیدگی به این مشکل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

 

,

علاوه بر قطعی‌های لحظه ای، سرعت اینترنت نیز دچار نوسان بسیاری بوده و کاهش سرعت باعث شده تا بسیاری از کاربران نتوانند از پایگاه‌های اینترنتی مورد نظر خود استفاده کنند.

,

 

,

با پیشرفت علوم مختلف به ویژه در بخش فناوری اطلاعات، زندگی کاری و روزمره شهروندان ارتباط بسیار زیادی با اینترنت پیدا کرده و باید تلاش شود تا ضمن فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای توسعه ابزار فناوری امکان استفاده از آن برای تمامی افراد و در تمامی نقاط کشور فراهم شود.

,

 

,

یکی از کاربران اینترنت در نیر نیز با انتقاد از وضعیت اینترنت در شهر، اظهار داشت: ما اینترنت را با سرعت ثابت خریداری کرده ایم ولی متاسفانه سرعت باز کردن سایت و یا دانلود کردن فایلها بسیار پائین است و شاهد نوسانات بسیاری در آن هستیم.

,

 

,

وی ادامه داد: سرعت اینترنت خطوط باید ثابت باشد و با توجه به پهنای باند ثابت این نوع سرویس باید شاهد ثبات بیشتری در سرعت اینترنت باشیم ولی متاسفانه در طول روز بارها و بارها شاهد کم و زیاد شدن سرعت اینترنت هستیم.

,

 

,

باید گفت آمار رو به گسترش شمار کاربران اینترنتی در کشور بیانگر اهمیت و توجه اقشار مختلف مردم به این وسیله ارتباطی است که مسئولان باید با درک اهمیت این موضوع زیرساخت های لازم را برای دسترسی آسان و پرکیفیت کابران فراهم کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه