اخبار داغ

تداوم پارازیت سواری با چاشنی مظلومیت نمایی!

تداوم پارازیت سواری با چاشنی مظلومیت نمایی!
پس از گذشت سه ماه پارازیت سواری نشریه و کانال تلگرامی صفاییه همچنان ادامه دارد و این بار البته بهانه ای قوی تر وجود دارد تا با پوشش مواضع یکی از مراجع تقلید، بیشتر و جدی تر همان اهداف را دنبال کنند؛ اهداف و نیاتی که بعضاً به شکلی دیگر در رسانه های ضدانقلاب پیگیری شده و انعکاس رسانه ای می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،در دنیای پرهیاهو و آشفته ی امروز خاصه در حیطه پرادعای رسانه، کم نیستند افرادی که خود را در موضعِ کارشناس ، فراکارشناس و غیره و ذلک قرار داده و به زعم خود در جهت دلسوزی برای مردم اما در واقع برای اهداف و اغراض خاص سیاسی و غیرسیاسی ، موضوعاتی را برجسته سازی نموده و در مرتبه ای بالاتر دست به شگرد مساله سازی در فضای رسانه می زنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
 
,
نشریه و کانال تلگرامی صفاییه نیز در این وادی برای این که از مسابقه جذب مخاطب عقب نماند به بهانه متفاوت بودن و به خیال خود طور دیگر اندیشیدن ، موضوعاتی را دستمایه خبر وتحلیل خود قرار می دهد که گرچه در بدو امر شاید مورد مناقشه و بازخواست نباشد، اما در بطن ماجرا، دست های پشت پرده ای را می توان از قِبل آن رصد کرد.
,
 
,
, ,

این نشریه در همین راستا طی مطلبی با تمسک به دیدگاه مرجع عالی تقلید حضرت آیت الله مکارم شیرازی به سرطان زا بودن امواج پارازیت اشاره کرده و در پستی در کانال تلگرامی خود آورده است: " شاید سه ماه پیش بود که رسانه صفاییه با مطالبات مردم در خصوص وجود #پارازیت در قم و تبعات آن روبرو شد و با نیت پاسخگویی مسولان استان و سلامت شهروندان ، پیامشان خواستار شفافیت و توجه به تبعات آن شد و...
,
,

در بخش پایانی این مطلب نیز آورده شده: "حالا آیت الله مکارم شیرازی همان حرفا را زده و خواستار توجه بسلامت مردم شده. آیا ایشان همسو با بیگانه هاست؟ آیا معاند است؟ قطعا خیر."
,
,

سایت انقلاب نیوز در همان موقع، به پارازیت سواری چنین رسانه ای که داعیه دلسوزی برای مردم قم دارد ، انتقاد جدی وارد ساخت و امروز که این پارازیت سواری با چاشنی مظلومیت نمایی همراه شده ، همچنان بر آن عقیده است چه آن که چنین رسانه ای با دستمایه قرار دادن موضوعاتی که برای بخش هایی از جامعه جذاب است می خواهد به نوعی دیگر سخن ضد انقلاب را تکرار کند، هر چند که شاید خود دست اندرکاران آن هم چنین باور و ادعایی نداشته باشند.
,
, سایت انقلاب نیوز ,

در هر صورت آنچه مسلم است این که پارازیت سواری ها همچنان ادامه دارد و این بار البته بهانه ای قوی تر وجود دارد تا با پوشش مواضع یکی از مراجع تقلید، بیشتر و جدی تر همان اهداف را دنبال کنند؛ اهداف و نیاتی که بعضاً به شکلی دیگر در رسانه های ضدانقلاب پیگیری شده و انعکاس رسانه ای می یابد.
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه